اعزام ۱۰۴۷ زائر خانه خدا از فرودگاه ارومیه به سرزمین وحی

قراملکی گفت:۱۰۴۷ زائر خانه خدا از فرودگاه ارومیه اعزام خواهد شد که این تعداد زائر در قالب ۴ پرواز در هفته دوم تیرماه سالجاری صورت می گیرد.

«محمد علی نائل قراملکی»، در گفتگو با خبرنگار  شبستان در ارومیه،با بیان اینکه بعد از دو سال وقفه در انجام پروازهای حج تمتع بدلیل بیماری منحوس کرونا امسال بحمدالله شاهد انجام مراسم معنوی حج تمتع از کشورمان هستیم گفت: فرودگاه ارومیه نیز بعنوان یکی از ۱۷ فرودگاه کشور برای انجام پروازهای حج تمتع امسال است.

مدیر کل فرودگاه های آذربایجان غربی  افزود: با توجه به اهمیت و حساسیت های که نسبت به انجام عملیات حج وجود دارد همه تلاشمان را جهت ارائه خدمات با کیفیت به حجاج و بهره مندی از حداکثر توان کارکنان در نظر گرفته شده است.

قراملکی با بیان اینکه پروازهای حج نمونه شاخص از هماهنگی تمام دستگاه ها در یک فرودگاه محسوب می شود گفت:تمامی ساز و کارهای لازم برای عملیات موفقیت آمیز حج  در نظر گرفته شده است و فرودگاه ارومیه از لحاظ عملیات،سیستم های  کمک ناوبری و سطوح پروازی در آمادگی کامل برای اعزام و پذیرش زائران می باشد.

وی گفت:۱۰۴۷ زائر خانه خدا از فرودگاه ارومیه اعزام خواهد شد که این تعداد زائر در قالب ۴ پرواز در هفته دوم تیرماه سالجاری صورت می گیرد.

مدیر کل فرودگاههای آذربایجان غربی در پایان بر احترام و تکریم زائران خانه خدا از لحظه ورود به فرودگاه توسط همکاران  تاکید کرد وافزود: حضور مدیران و نمایندگان دستگاه ها و ارگانها در زمان انجام پرواز های حج الزامیست که بتوانیم با هماهنگی هر چه بیشتر در انجام این وظیفه خطیر بعنوان خادمان این عزیزان سربلند بیرون بیاییم.

کد خبر 1185221

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha