جانمایی پنج مسجد جامع در سطح استان البرز/ بهره مندی از تمام ظرفیت های مسجد در بحث محرومیت زدایی

حجت الاسلام مرادی با اعلام خبر جانمایی پنج مسجد جامع در سطح استان البرز گفت: با هدف ترویج فرهنگ نماز ۱۰ موشن محتوایی با محوریت استانداردهای صدا و سیما تولید شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « حجت الاسلام ابوالفضل مرادی» طی نشست خبری که دوشنبه ۲۳ خرداد در ستاد اقامه نماز استان البرز برگزار شد گفت: شورای اقامه نماز استان البرز در استان البرز با ریاست استاندار با مصوبات موثری اعم از جانمای پنج مسجد جامع در سطح استان برپا شد. 

 

مدیر ستاد اقامه نماز استان البرز افزود: راه اندازی شورای اقامه نماز با ریاست فرماندار در سطح شهرستان ها از دیگر برنامه های مصوب شده در این شورا بود. 

 

وی با اشاره به حضور ۷۰ دبیر از تمامی دستگاه ها اجرایی استان البرز در قالب همایش هم افزایی با محوریت نماز بیان کرد: ۱۴ نفر از این دبیران به قید قرعه برای زیارت امام رضا(ع) در این همایش انتخاب شدند. 

 

مرادی با بیان اینکه دو دستگاه اجرایی در سطح استان بیش از دیگر دستگاه های اجرایی مورد تأکید همکاری و همراهی ستاد اقامه نماز کشور است عنوان کرد: دانشگاه ها به ویژه دانشگاه فرهنگیان با رویکرد تشکیل هیئت اندیشه ورز و آموزش و پرورش از جمله مهمترین دستگاه ها و نهادهای اجرایی مورد توجه ستاد اقامه نماز است. 

 

وی تصریح کرد: از جمله مسائل قابل توجه در زمینه فعالیت های محوری نماز به ویژه در مساجد مسئله محرومیت زدایی است که برای این مهم در سطح مساجد استان راهبردها و راهکارهایی با هدف رفع محرومیت در نظر گرفته شده است. 

 

به گفته سرپرست امور مساجد استان البرز، همکاری و همراهی با نهادها و دستگاه ها در قالب برنامه های فرهنگی از محورهای اجرایی و محتوایی برنامه ریزی ستاد اقامه نماز استان البرز است که در این خصوص شاهد برپایی ویژه برنامه سلام فرمانده به مناسبت ۱۵ خرداد بودیم. 

 

وی با اشاره به ظرفیت بهره مندی مساجد با هدف محرومیت زدایی بیان کرد: بهره مندی از ظرفیت دستگاه ها با هدف تقویت مرکز خیریه کرامت که به مناسبت میلاد امام رضا(ع) در اولویت برنامه ها قرار گرفت. 

 

وی با اشاره به اهمیت توجه به ترویج فرهنگ نماز بیان کرد: هر فصل گزارش معینی از برنامه های ستاد اقامه نماز ارائه می شود که تولید ۱۰ موشن با موضوع نماز با استانداردهای صدا و سیما که با همکاری شهرداری منطقه پنج و هشت ۲ هزار سی دی از این موشن گرافی تهیه و توزیع شد. 

 

 

 

کد خبر 1185309

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha