تفاهم نامه همکاری با دانشگاه خوارزمی با رویکرد تحقق شعار سال منعقد شد

دارایی با اشاره به اهمیت تحقق شعار سال گفت: تفاهم نامه همکاری اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز با دانشگاه خوارزمی با رویکرد تحقق شعار سال منعقد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « عبدالله دارایی» در جریان عقدتفاهم نامه همکاری اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز با دانشگاه خوارزمی که دوشنبه ۲۳ خرداد انجام شد گفت: هدف از اجرای این طرح، تحقق فرمایش رهبرمعظم انقلاب در خصوص تحقق شعار سال با رویکرد بیانیه گام دوم انقلاب است. 

 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: همکاری نظام مند و نهادینه شده میان این مجموعه و دانشگاه با هدف تحقق کارآفرینی، اشتغال، تعاون بیشتر همچنین توانمندسازی فارغ التحصیلان دانشگاهی با هدف ارتقاء پشتوانه علمی اقتصاد بازار کار برای آن ها است. 

 

وی اظهار کرد: این تفاهم نامه همکاری با هدف تبادل داده ها، ظرفیت های سازمانی، تخصصی در قالب برپایی همایش ها و رویدادهای علمی و تخصصی منعقد شده است. 

 

 

وی ادامه داد: استفاده از نیروهای نخبه علمی با هدف تقویت انگاره های کارآفرینی و اشتغال با توجه به شعار سال از دیگر مبناهای برنامه ریزی برای اجرای این طرح است. 

 

 

دارایی تصریح کرد: در جریان این تفاهمنامه همکاری شرایط بازدید و حضور علمی استادان، دانشجویان، کارشناسان با هدف بهره برداری، مطالغع و اجرایی شدن طرح های کارآفرینی فراهم شد. 

 

کد خبر 1185450

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha