جشنواره استعدادیابی فرهنگی و هنری در مازندران برگزار می شود

جوادی از انتشار فراخوان جشنواره بزرگ استعدادیابی فرهنگی و هنری همزمان با عید غدیر خم در ۲۲شهر استان مازندران خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «حسین جوادی» امروز(۲۳خرداد) در جمع خبرنگاران به پیشینه فرهنگی هنری استان مازندران اشاره و اظهار کرد: ظرفیت های فرهنگی و هنری یبیشماری در این خطه از شمال کشور وجود دارد که برای  تقویت و بهره مندی از این ظرفیت ها برنامه هایی در دست اقدام است.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران از انتشار فراخوان جشنواره بزرگ استعدادیابی فرهنگی و هنری همزمان با عید غدیر خم در ۲۲شهر استان مازندران خبر داد و گفت: این جشنواره با هدف استعدادیابی مازندرانی ها در رشته های گوناگون فرهنگی و هنری و معرفی این استعدادها برگزار خواهد شد.

 

وی افزود:  این جشنواره ویژه مازندرانی ها بوده و مسابقات آن در ۲۲  شهرستان مازندران برگزار خواهد شد.

 

جوادی تصریح کرد: مازندرانی های سراسر کشور از طریق سامانه اینترنتی که اعلام خواهد شد، می توانند در این جشنواره شرکت نمایند .
 

وی در خصوص نحوه برگزاری این جشنواره که بعد از پایان ماه صفر کلید می خورد، اظهار کرد: پس از بررسی اولیه آثار رسیده به دبیرخانه شهرستان ها، در هر شهرستان تعداد ۱۰۰ اثر به مرحله حضوری راه یافته و پس از اجرای صحنه ای و داوری ۲۰ اثر به دبیرخانه مرکزی در ساری  راه می یابند و از آن میان  نیز تعداد ۱۰۰ اثر به صورت حضوری در مرکز استان اجرا و با حضور چهره های برجسته فرهنگی و هنری داوری خواهند شد و در نهایت ۴۰ اثر برتر به شبکه های تلویزیونی داخلی و جام جم معرفی خواهند شد.
 

کد خبر 1185456

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha