وزارت بهداشت فوتی کرونا از ۸۰۰ نفر را به صفر رساند/عملکرد مثبت و عالی دکتر عین اللهی

عضو کمیسیون قضایی حقوقی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وزارت بهداشت دولت سیزدهم فوتی کرونا از روزی ۸۰۰ نفر را به صفر رساند، گفت: دکتر عین اللهی وزیر بهداشت عملکرد مثبت و عالی داشته است.

 

حجت الاسلام محمدتقی نقدعلی در گفتگو با خبرنگار شبستان با اشاره به اعلام خبر صفر شدن فوتی کرونا از سوی دکتر عین اللهی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی گفت: دولت سیزدهم و وزارت بهداشت در مقابله با کرونا عملکرد بسیار عالی داشتند. چرا که ما روز بدون فوتی کرونا را تجربه کردیم در حالی که در برخی کشورها حتی آمریکا روزانه دهها نفر بر اثر ابتلا به کرونا فوت می کنند.

 


نماینده خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: با تلاش مسئولین وزارت بهداشت، وزیر محترم بهداشت و دولت سیزدهم، آمار فوتی های کرونا به زیر ۱۰ نفر رسید و حتی روز بدون فوتی کرونا را تجربه کردیم. همچنین آمار ابتلاء به عدد 2 رقمی رسیده است و این نتیجه تلاش این عزیزان است. 

 


عضو کمیسیون قضایی حقوقی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت سیزدهم از زمان شروع به کار سعی کرد بر اساس مکتب امام، قیام برای خدا، خدمت خالصانه و بی منت به خلق عمل کند، افزود: دولت آقای رئیسی سعی کرد کارهای اساسی را دنبال کند نه کارهای روبنایی که ممکن است در یک مقطع کوتاهی رضایت قلب را  دنبال داشته و در بلند مدت به ضرر کشور باشد.

 


حجت الاسلام نقدعلی با بیان اینکه از زمانی که دولت سیزدهم شروع به کار کرد عدد فوتی های کرونا از ۸۰۰ نفر در روز هم گذشته بود، افزود: اما با اعتماد به خداوند، کار جهادی شبانه روزی، واکسیناسیون، خدمات رسانی بهداشتی، ضروری کردن رعایت دستورالعمل ها توسط دولت، شاهد دو رقمی شدن تعداد مبتلایان کرونا و حتی صفر شدن آمار فوتی بودیم.

 


وی با بیان اینکه این اقدام دولت یقیناً الگویی شد برای دیگر کارها، اظهار داشت:  برای رفع دیگر مشکلات کشور بخصوص مشکلات اقتصادی، تورم، گرانی ها و ... نیاز به کار جهادی و شبانه روزی که در مسئله کرونا اتفاق افتاده، است.
عضو کمیسیون قضایی حقوقی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: امیدواریم دولت در موضوعات دیگر کشور همچون مسئله کرونا عمل کند و همانطور که آمار فوتی روزانه از 800 نفر را به صفر رساند در مسئله اقتصادی هم با کار جهادی مشکلات را به صفر برساند.

 


دکتر عین اللهی وزیر بهداشت برای دومین بار روز جمعه  20  خرداد اعلام کرد که در 24 ساعت گذشته هیچ بیمار فوتی ناشی از کرونا نداشتیم.
 

کد خبر 1185563

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha