جلسه فرمانده هان پایگاه مقاومت بسیج ادارات تابعه وزارت نیرو در استان در زاهدان

جلسه فرمانده هان پایگاه مقاومت بسیج ادارات تابعه وزارت نیرو در استان به میزبانی پایگاه مقاومت بسیج شهید میرحسینی شرکت آب و فاضلاب استان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، در این جلسه که به منظور هماهنگی و برنامه ریزی بابت برگزاری یادوآره شهدای ادارات وزارت نیرو استان سیستان و بلوچستان در محل دفتر پایگاه بسیج شهید میرحسینی آبفای استان برگزار گردید ، مدیر سازمان بسیج کارمندان و ادارات سپاه سلمان استان ، جناب سرهنگ نکویی و همچنین فرمانده حوزه ادارات کل امام خامنه ایی ، جناب آقای مصفا و فرمانده های ادارات تابعه وزارت نیرو استان حضور داشتند.

 

در این جلسه مقرر گردید، این یادواره در شهریور ماه سال جاری همزمان با ایام هفته دولت در یکی از سالن های آمفی تئاتر شهر زاهدان برگزار شود. ضمنا در این برنامه که بنام شهدای ادارات تابعه وزارت نیرو استان میباشد مقرر گردید از کتاب و مستند شهدا رونمایی شود.

 

طبق پیشنهاد مدیر سازمان بسیج ادارات کل ، جناب سرهنگ نکویی قرارگاه ادارات تابعه وزارت نیرو در استان تشکیل شود که بعد از تصویب مقرر شد جلسات برنامه ریزی و هماهنگی نهایی به جهت هر چه باشکوهتر اجرای این یادواره با حضور اعضای این قرارگاه در روزهای آینده برگزار گردد.

کد خبر 1185606

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha