آغاز دوره های تابستانی کتابخانه ام البنین (ع)

کتابخانه بانوان ام البنین (علیها السلام) وابسته به بخش امور فکری و فرهنگی آستان قدس عباسی مجموعه دوره های تابستانی خود را برای دانش آموزان دختر آغاز کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از الکفیل، کتابخانه بانوان ام البنین (علیها السلام) وابسته به بخش امور فکری و فرهنگی آستان قدس عباسی مجموعه دوره های تابستانی خود را برای دانش آموزان دختر مدارس در گروه های سنی (۱۲ -۱۶) سال آغاز کرد.

این دوره‌ها در چارچوب برنامه فرهنگی و سرگرمی تهیه شده توسط کتابخانه برای تعطیلات تابستان می گنجد که با شعار (ایجاد نسلی هشيار در پرتو توسعه پایدار) و با مشارکت تعداد زیادی از دانش آموزان دختر برگزار می شود.

ابتسام عطا، مدیر کتابخانه به شبکه الکفیل گفت، این برنامه بهترین وسیله برای رشد مهارت‌ها و استعدادهای دختران است که دارای بخش‌های متنوعی بوده و به مدت یک ماه به صورت چهار روز در هفته در ساختمان کتابخانه و بخش نسخ خطی آستان قدس عباسی در صحن حرم مطهر حضرت ابوالفضل العباس (علیه السلام) برگزار می شود.

وی ادامه داد: این برنامه شامل دوره های متعددی می شود از جمله: دوره ای در زمینه مهارت های بیانی، گفتاری و زبانی، دوره فن نگارش داستان کوتاه و مقاله برای رشد مهارتها، دوره کامپیوتر که شامل برنامه های ویندوز، ورد و پاورپوینت می شود، دوره اصول عکاسی، فیلم های فرهنگی و فکری، مسابقات و بازیهای رشد هوش، برنامه های سرگرمی همچون آموزش قلاب دوزی، رنگ آمیزی، سفرهای تفریحی، بازدید موزه، توزیع هدایا، ضيافت روزانه، خطوط رایگان برای ایاب و ذهاب شرکت کنندگان در برنامه.

کد خبر 1185646

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha