افتتاح اقامتگاه سنتی عمارت ماندگار در کاشان

اقامتگاه بوم گردی سنتی عمارت ماندگار در محور گردشگری علوی با هزینه ای بالغ بر ۴۵ میلیارد تومان در کاشان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شمال استان اصفهان، اقامتگاه بوم گردی سنتی عمارت ماندگار در محور گردشگری علوی با حضور علی اصغر شالبافیان معاون گردشگری وزیر میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی، دکتر محمدشریف زارعی سرپرست فرمانداری ویژه کاشان و جمعی از مسئولین شهرستان به بهره برداری رسید.

 

فرماندار کاشان در حاشیه این مراسم در گفت و گو با خبرنگاران گفت: راه اندازی خانه های سنتی و تاریخی نظیر عمارت ماندگار در مناطق مختلف کاشان که دارای پتانسیل های مطلوب تاریخی است نقش مهمی در جذب گردشگران داخلی و خارجی که از اقصی نقاط دنیا به کاشان عزیمت می کنند را دارا است.

 

دکتر محمد شریف زارعی ادامه داد: راه اندازی اقامتگاه های سنتی در کنار سایر ویژگی های منحصر به فرد شهر کاشان یقیناً خواهد توانست مورد استفاده و استقبال شهروندان در مناسبت های مختلف باشد.
 

فرماندار کاشان تصریح کرد: اقامتگاه سنتی عمارت ماندگار با معماری پهلوی و مساحت سه هزار متر، ۵ حیاط، ۱۷ اتاق و ظرفیت ۳۸ تخت اقامتی پس از مرمت و بازسازی با هزینه ۴۵ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسیده است و برای تجهیز این اقامتگاه و تبدیل آن به یکی از تاسیسات گردشگری کاشان نیز ۱۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

 

دکتر محمد شریف زارعی افزود: راه اندازی سالن بدنسازی، سونا- جکوزی در فاز بعدی توسعه این اقامتگاه قرار دارد و زیرساخت موزه رستوران هم برای نخستین بار در کاشان، تا یک ماه آینده به ظرفیت این اقامتگاه افزوده می شود.


 

کد خبر 1185751

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha