تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در زیارت گرگان ادامه دارد/ اجرای   ۳۰ رای قلع و قمع بناهای غیرمجاز

اسپانلو گفت: در ادامه تلاش های دادگستری گلستان برای مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز، امروز هم تخریب بناهای غیرمجاز در زیارت گرگان ادامه یافت.

به گزارش خبرگزاری شبستان از گرگان و به نقل از روابط عمومی دادگستری گلستان، «محمود اسپانلو» گفت: تخریب این بناها از دیروز به مدت سه روز آغاز شده و قرار است در مدت سه روز دستگاه های متوای با استقرار تجهیزات در این منطقه 30 رای قلع و قمع بناهای غیرمجاز که رای آنها در دادگاه قطعی و به دستگاه های متولی برای اجرا اعلام شده بود، اجرا شود.

 


دادستان مرکز گلستان افزود: در این مدت همچنین با حضور مدیران امور اراضی جهاد کشاورزی استان در زیارت گرگان همه بناهای نیمه ساز غیرمجاز در راستای قانون تبصره 2 ماده 10 حفظ کاربری زمین های کشاورزی و باغی تخریب می شود.

 


اسپانلو با اشاره به بازدید چند ساعته پارسال هیئت عالی قضایی استان همراه با مدیران کل دستگاه های اجرایی از منطقه زیارت گرگان، گفت: پس از این بازدید، پست بازرسی در ورودی ناهارخوران راه اندازی و کنترل و نظارت ها بر ساخت و ساز در زیارت بیشتر شد که نتیجه آن توقف ساخت و سازهای غیرمجاز در منطقه زیارت بود.

 

وی گفت: تلاش ما در دادستانی با همراهی دستگاه های اجرایی بر جلوگیری از گسترش ساخت و سازهای غیرمجاز در زیارت به ویژه در بخش هایی که خطر رانش زمین جدی است، متمرکز است.

 

کد خبر 1185765

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha