«نودهی» مسئول ستاد اقامه نماز بشرویه شد

طی مراسمی از از زحمات «مهدی قدرتی» قدردانی و حجت الاسلام «هادی نودهی» به عنوان مسئول جدید ستاد اقامه نماز شهرستان بشرویه معرفی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، مراسم تودیع و معارفه مسئول ستاد اقامه نماز شهرستان بشرویه امروز (۲۴ خرداد) با حضور فرماندار و امام جمعه این شهرستان برگزار شد.

 

«حسن علیزاده» فرماندار شهرستان بشرویه در مراسم تودیع و معارفه مسئول ستاد اقامه نماز شهرستان گفت: یکی از رفتارهای مهم جهان کُفر برای به زانو در آوردن همه ملت های آزادیخواه به ویژه ایران و انقلاب اسلامی، کمرنگ کردن چراغ دین است.

 

وی با بیان اینکه نماز باید با روح باشد، افزود: در غیر این صورت وضعیت عربستان می شود و متاسفانه بعضی از ممالک اسلامی نمازهای باشکوه و سروقت دارند اما روح نماز در بین آن‌ها نیست.

 

فرماندار بشرویه در ادامه بیان کرد: در جامعه با آسیب های اجتماعی مواجه هستیم لذا نباید با انکار آن مانع اقدام به موقع و مناسب در مقابل آن شویم.

 

علیزاده با اشاره به اینکه نماز اولین فریضه و همراه ما در همه مراحل زندگی است، ادامه داد: آخرین فریضه ای که با آن به جهان آخرت بدرقه می‌شویم، نماز است.

 

گفتنی است؛ در پایان این مراسم از زحمات جناب آقای «مهدی قدرتی» قدردانی و حجت الاسلام «هادی نودهی» به عنوان مسئول جدید ستاد اقامه نماز این شهرستان معرفی شد.

کد خبر 1185780

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha