فعالان کانون های مساجد ارتحال پیرغلام حسینی را تسلیت گفتند

کارکنان و فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل با صدور پیام تسلیت ارتحال پیرغلام حسینی حاج «رحیم حیدری» را تسلیت گفتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، کارکنان و فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل با صدور پیام تسلیت ارتحال پیرغلام حسینی حاج «رحیم حیدری» را تسلیت گفتند.

 

در متن این پیام آمده است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

عروج ملکوتی پیری از تبار ارادتمندان و عاشقان سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و مریدی پاک دل و پاک نفس و روشن ضمیر و استادی مهذب و اسوه اخلاق و ادب و منش حسینی مرحوم حاج «رحیم حیدری» دل همه عشاق الحسین و عالم حسینیت را به درد آورد.

 

سوگ این مداح و ذاکر دلسوخته اهل بیت سوگ مدح و مرثیه و عرفان و ادب است. او که با منش والا و سبک مداحی کم نظیر و زندگی عاری از نفاق و حاشیه های بی حاصل و توجه عمیق و دقیق و رقیق به ساحت قدسی سلطان عشق و امیر سریر عزت و غیرت و آزادی عمر پربرکت خود را در خدمت به دستگاه با عظمت حضرت سیدالشهدا (ع) با نهایت احترام و اخلاص و با کمال صدق و معرفت و خضوع سپری کرد و الگویی بی نظیر از اندیشه و رفتار علوی و حسینی را به همه علاقمندان مدرسه عشق حسینی تقدیم کرد.

 

ما کارکنان و فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل همگام با همه عاشقان و سوگواران مکتب عاشورا ضایعه رحلت شیخ المادحین مرحوم مغفور روانشاد حاج «رحیم حیدری» را به ساحت ارباب بی کفن اباعبدالله الحسین (ع) و همه ارادتمندان حضرتش تسلیت و تعزیت عرض کرده و به خانواده مکرم و محترم آن پیر سفر کرده صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می نمائیم.

 

ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل

کد خبر 1185913

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha