پروژه  همراه سرای بیمارستانی خیرساز کاشان ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کاشان از پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصدی ساختمان همراه سرای بیمارستانی خیرساز کاشان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در شمال استان اصفهان، دکتر کوروش ساکی در حاشیه بازدید از ساختمان در دست احداث همراه سرای بیمارستانی خیرساز کاشان در گفت و گو با خبرنگاران گفت: این پروژه عمرانی به منظور تأمین رفاه،آسایش و امنیت بیماران به ویژه بیماران صعب العلاج و سرطانی و همراهان آنها احداث می شود.

 

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کاشان افزود:  پروژه  همراه سرای بیمارستانی خیرساز کاشان تاکنون ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و امیدواریم این پروژه به زودی به بهره برداری برسد.

 

ساکی در ادامه این بازدید طی نشستی با اعضای هیات مدیره و علی عصیری خیر سلامت این پروژه برای درخواست وام از محل اعتبارات استانی جهت تکمیل تاسیسات و خرید ملزومات مورد نیاز این مرکز با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان قول مساعد داد.

 

رئیس اداره سازمان های مردم نهاد و خیرین سلامت دانشگاه هم در این نشست برای پیگیری مجوز افزایش تعداد واحدهای تجاری این مرکز به منظور درآمدزایی قول پیگیری داد.

 

دکتر علیرضا مفرح اظهار داشت: این همراه سرا در بلوار راوند نزدیکی مرکز آموزشی درمانی شهید بهشتی در دست احداث است و قرار است پس از بهره برداری در اختیار بیماران و همراهانی که از شهرهای همجوار برای درمان به این بیمارستان مراجعه می کنند قرار گیرد./

کد خبر 1185931

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha