اجرای طرح تابستانی «رویش» توسط کانون شهید روحی/ از ‌آموزش قرآن تا تربیت خبرنگاران مسجدی

روحی از اجرای طرح رویش ۱۴۰۱ ویژه پسران در تابستان خبر داد و گفت: این طرح در سه مقطع سنی و با برنامه‌های متنوع همچون آموزش قرآن، کارگاه‌های خبرنگاری و نویسندگی و برنامه‌های جانبی همچون اردو اجرا می‌شود.

«علی روحی گل‌خطمی» در گفتگو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان از اجرای طرح تابستانی «رویش 1401» به همت کانون فرهنگی هنری شهید روحی خبر داد و اظهار کرد: این دوره تابستانی در سه مقطع سنی پیش دبستانی، دبستان و متوسطه اول اجرا می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید روحی مشهد مقدس ادامه داد: در گروه سنی پیش دبستانی در طرح رویش روخوانی قرآن کریم با حضور استادان مجرب در طول 70 روز به کودکان آموزش داده می شود.

 

وی تصریح کرد: در گروه سنی دبستان علاوه بر آموزش روانخوانی قرآن کریم، کارگاه خلاقیت، کارگاه خط تحریری، کارگاه تنیس روی میز برگزار و برنامه های چهره به چهره اجرا می شود.

 

روحی در ادامه بیان کرد: آموزش تحوید سطح1، کارگاه خط تحریری، کارگاه مهارت های مطالعه، کارگاه آموزش خبرنگاری و کارگاه آموزش نویسندگی از برنامه هایی است که در طرح رویش برای گروه سنی متوسطه اول پیش بینی شده است.

 

وی با بیان اینکه طرح تابستانی رویش ویژه پسران و با بخش های جانبی همچون اردو، استخر و فوتبال هفتگی اجرا می شود، ابراز کرد: علاقمندان به شرکت می توانند از 23 تا 31 خرداد در ساعت 19 تا 20 به کانون شهید روحی مراجعه کنند.

 

روحی در پایان خاطرنشان کرد: ستاره های برتر مسجدی در اختتامیه طرح رویش 1401 با اهدای جوایز نفیس، تقدیر می شوند.

 

گفتنی است، کانون فرهنگی هنری شهید روحی در جوار مسجد زینبیه(س) مشهد مقدس در طول سال مجری برنامه های متنوع به ویژه در حوزه کتاب و کتابخوانی است.

 

کد خبر 1185947

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha