مردم قزوین بیش از ۲ میلیارد تومان صدقه پرداخت کرده اند

فرهادی گفت: در ۲ ماهه نخست سال جاری ۲ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان صدقه در استان قزوین جمع آوری شده است.

«فرزاد فرهادی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در قزوین گفت: یکی از اقدامات کمیته امداد در حوزه جمع آوری صدقات است که در استان قزوین 123 هزار صندوق صدقه در بین خانواده ها و اصناف توزیع شده است.

 

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان قزوین ادامه داد: از این تعداد 7 هزار صندوق بزرگ در سطح شهر و 2 هزار صندوق در سطح اماکن عمومی استان قزوین قرار دارد.

 

وی عنوان کرد: در 2 ماهه نخست سال جاری 2 میلیارد و 250 میلیون تومان صدقه در استان قزوین جمع آوری شده است که رشد 41 درصدی پرداخت صدقه را نسبت به مدت مشابه سال گذشته شاهد هستیم و صدقات پرداخت شده در هر منطقه برای نیازمندان و محرومان همان منطقه هزینه می شود.

 

فرهادی اعلام کرد: علاوه بر روش های سنتی جمع آوری صدقه یعنی از طریق صندوق های صدقات، روش های نوینی هم برای پرداخت صدقه راه اندازی شده به طوری که مردم خیر و نیکوکار می توانند با شماره گیری کد مهربانی # 028*8877* و اسکن کد QR پرداخت صدقه داشته باشند.

 

وی خاطر نشان کرد: با توجه به راه اندازی این روش های نوین و کدهای ussd که روش پرداخت صدقه را تسهیل و آسان کرده است، در ماه 20 میلیون تومان صدقه با این روش ها پرداخت می شود.

 

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان قزوین با اشاره به کاهش خانوارهای زیرپوشش کمیته امداد استان یادآور شد: 31 هزار خانوار زیرپوشش کمیته امداد استان قزوین بود که امروز این عدد به 29 هزار خانوار رسیده است.

کد خبر 1185976

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha