شرایط فیزیکی خوابگاه های دانشجویی باید اصلاح شود

شیراوژن گفت: در حال حاضر شرایط فضای فیزیکی خوابگاه های دانشجویی مناسب نیست و باید اصلاح و بهسازی شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد،«عباس شیراوژن» امروز(25 خرداد) در بازدید از خوابگاه در حال ساخت مجتمع دانشگاهی پردیس کمالوند و خوابگاه‌های پسرانه خرم آباد، اظهار داشت: شرایط فضای فیزیکی خوابگاه‌ها مناسب نیست و باید بهسازی و اصلاح شود.

 

وی افزود: باید شرایط زیست دانشجویی و مجموعه های مسکونی خوابگاه‌ها که در آنها حضور دارند شرایطی بهتر و راحتری داشته باشد و خانواده ها دانشجویان را با اطمینان برای تحصیل به دانشگاه فرستاده و دغدغه نداشته باشند.

 

معاون فرهنگی و دانشجویی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در خصوص اعتبار مورد نیاز خوابگاه‌ها اظهار داشت: مجموعه اعتبار مورد نیاز سنگین بوده که باید بخشی از آن استانی و بخشی دیگر با کمک خیرین سلامت و وزارت بهداشت تامین گردد تا بتوانیم وضعیت میعشتی و رفاهی دانشجویان را ارتقا دهیم.

 

وی در خصوص اعتبار خوابگاه در حال ساخت مجتمع دانشگاهی پردیس با توجه به فرسوده بودن خوابگاه‌های دانشجویی اضافه کرد: عدد و رقم مورد نیاز را باید با کار کارشناسی بررسی نموده تا با انتخاب یک مدل تخصیصی مناسب اعتبار مورد نیاز را تامین نماییم و به مردم لرستان قول خواهیم داد که سعی کنیم مشکلات خوابگاهی را پیگیری و به حداقل برسانیم.

 

تکمیل وتجهیز خوابگاه مجتمع پردیس نیازمند اعتبار است

 

رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: اعتبار مورد نیاز تکمیل پروژه در حال ساخت خوابگاه مجتمع پردیس بدون تجهیزات ۸۰ میلیارد تومان است که با توجه به پراکنده بودن و فرسوده و مستهلک بودن خوابگاه ها اتمام این پروژه از ضروریات دانشگاه است و نیازمند کمک وزرات بهداشت و خیرین سلامت می باشد.


بهرام دلفان افزود: از دیگر نیازهای ما خوابگاه متاهلی دانشجویی می باشد که برای خرید ۴۰ واحد برای دانشجویان متاهل و اعضای هیات علمی در حال پیگیری با مسکن مهر برای خرید با توجه به قیمت مناسب و نزدیکی این واحدها با دانشگاه هستیم.

کد خبر 1186040

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha