برگزاری انتخابات کانون «نماز کوثر» علوم پزشکی جهرم

حجت الاسلام دستداده از برگزاری انتخابات شورای مرکزی کانون «نماز کوثر» دانشگه علوم پزشکی جهرم خبر داد.

حجت الاسلام «زین العابدین دستداده» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با اشاره به برگزاری انتخابات کانون «نماز کوثر» دانشگاه علوم پزشکی جهرم، گفت: فراخوان انتخابات شورای مرکزی کانون نماز در این دانشگاه اعلام شده است.

 

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی جهرم افزود:  افراد علاقمند در این انتخابا تباید حداقل یک نیمسال تحصیلی را گذرانده و عضو شورای مرکزی یا دبیر دیگر تشکل ها، کانون ها و انجمن های علمی نباشند.

 

وی با اشاره به اینکه این انتخابات روز یکشنبه 29 خردادماه برگزار می شود، عنوان کرد: تنها کسانی می توانند جهت نامزدی در انتخابات شورای مرکزی و شرکت در این انتخابات حضور یابند که از طریق سامانه کانون ها در این کانون عضو شده باشند.

 

حجت الاسلام دستداده با اشاره به اینکه این کانون با هدف اشاعه فرهنگ نماز در بین دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه، دانشکده ها، بیمارستان ها، خوابگاه های دانشجویی تشکیل شده است، اظهار کرد: آشنایی دانشجویان با مسائل اعتقادی ، ترویج فرهنگ نماز و گسترش آثار آن بر ابعاد روحی و جسمی در فضای دانشگاه و ترویج فرهنگ امربه معروف و نهی از منکر در سطح دانشگاه از اهداف تشکیل کانون «نماز کوثر» است.

کد خبر 1186076

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha