تولید نسخه عربی سرود «سلام فرمانده»

وابسته فرهنگی کشورمان در لبنان با رئیس کل مرکز پیشاهنگی امام مهدی(عج) دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، سیدمحمدرضا مرتضوی وابسته فرهنگی کشورمان در محل رایزنی با شیخ نزیه فیاض رئیس کل مرکز پیشاهنگی امام مهدی (عج) (کشافة المهدی (عج)) دیدار و گفتگو کرد.

 

در این دیدار سید محمد رضا مرتضوی در رابطه با موضوعات مختلف فرهنگی و همچنین استفاده از ظرفیت‌های موجود رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در لبنان و ظرفیت بسیار خوب و ارزشمند کشافة المهدی (عج) تأکید کرد که می توان با کمک یکدیگر فعالیت‌های مشترک خوبی را به ثمر رساند.

 

شیخ نزیه فیاض هم ضمن تشکر از وابسته فرهنگی کشورمان و ارائه مطالب ارزنده و اعلام آمادگی انجام فعالیت‌های مشترک با رایزنی فرهنگی بیان کرد که ما هم از قبل خیلی مشتاق بودیم تا بتوانم با کمک رایزنی فرهنگی کارهای مشترکی را انجام دهیم که بحمدالله در این جلسه این توافق صورت پذیرفت و ما آمادگی کامل داریم تمام امکانات و ظرفیت موجود در کشافة المهدی (عج) را در اختیار رایزنی فرهنگی قرار دهیم.

 

همچنین در ادامه در رابطه با تولید نسخه عربی سرود «سلام فرمانده» که شهرتی جهانی به دست آورد، بحث وگفتگو شد.

 

وابسته فرهنگی کشورمان افزود با توجه به استقبال لبنانی های عزیز و امکان تولید نسخه عربی سرود «سلام فرمانده» می توان بعنوان اولین گام مشترک برداشته شود. برای اجرای این کار مبارک ما اعلام آمادگی می کنم تا این عمل زیبا که نشان از  ارتباط محبان اهل بیت (ع) با ائمه اطهارشان دارد، آن هم در زمانی که جهان شاهد بحران‌ها و جنگ‌های فراوانی است، این کار جمعی می تواند مظهر دلبستگی بشریت به منجی دو عالم باشد.

 

همچنین سیدمحمدرضا مرتضوی بر لزوم تلاش همه جانبه برای موفقیت این کار تاکید کرد که این سرود به زبان عربی دل همه افرادی را که دلبسته و متعلق به اهل بیت (ع) است را خشنود و حیاتی مجدد به امت اسلامی خواهد بخشید.

 

شیخ نزیه فیاض، به نوبه خود از وابسته فرهنگی سیدمحمدرضا مرتضوی جهت حمایت و همکاری خالصانه در انجام این کار قدردانی کرد.

کد خبر 1186106

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha