خوزستان پیشتاز در روند توسعه زیرساخت اربعین است

غلامعلی با بیان اینکه خوزستان پیشتاز در روند توسعه زیرساخت اربعین است گفت: رئیس جمهور دستور ویژه‌ای برای تخصیص اعتبارات مصوب توسعه زیرساخت اربعین حسینی داشته که به‌صورت کامل تحقق می‌یابد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «حجت‌الله غلامعلی» امروز (چهارشنبه ۲۵ خرداد) در نشست ستاد زیرساخت اربعین خوزستان که در فرمانداری خرمشهر برگزار شد اظهار کرد: روند توسعه زیرساخت اربعین حسینی در خوزستان نسبت‌ به استان‌های دیگر با شتاب بیشتری در جریان است و با توجه به روندی که شاهد هستیم، انتظار پذیرایی باشکوهی از زائران اربعین حسینی داریم.

 

دبیر ستاد زیرساخت اربعین کشور افزود: باید نگاه ویژه‌ای برای توسعه زیرساخت‌های مورد نیاز جانبازان و معلولان داشته باشیم تا این عزیزان دغدغه‌ای از بابت رفاهیات خود نداشته باشند.

 

وی ابراز کرد: رئیس جمهور دستور ویژه‌ای برای تخصیص اعتبارات مصوب توسعه زیرساخت اربعین حسینی داشته که به‌صورت کامل تحقق می‌یابد.

 

«ولی‌الله حیاتی» نیز عنوان کرد: پایان زمان ممکن برای توسعه زیرساخت، ٢٠ مرداد است و دستگاه‌های متولی باید تا پیش‌از بیستم مرداد، کار خود را به پایان برسانند.

 

جانشین ستاد اربعین حسینی خوزستان افزود: با توجه به حضور نزدیک به پنج میلیونی زائران در پیش‌بینی‌های صورت‌گرفته، باید نگاه ویژه‌ای در امر نرم‌افزار عبور و مرور زائران صورت بگیرد تا با سرعت بیشتر و به‌نحو احسن اتفاق بیفتد.

 

«محمد خانچی» نیز با توجه به‌سرعت رشد فعالیت‌های صورت‌گرفته بیان کرد: به‌رغم پیش‌بینی حضور بالای پنج میلیون نفر ایرانی‌ها در راهپیمایی عظیم اربعین، خوزستان آمادگی پذیرایی باشکوه از زائرین اربعین حسینی را دارد.

 

دبیر ستاد زیرساخت اربعین حسینی خوزستان اضافه کرد: ٣۵٠ میلیارد ریال از منابع ملی و ٩١ میلیارد ریال از منابع استانی در خدمت بهسازی خط‌کشی و نصب علائم در مسیرهای منتهی به پایانه‌های مرزی چذابه و شلمچه خواهد بود.

 

وی با بیان اینکه همچنین شبکه زیرساخت اینترنت با تقویت زیرساخت خود کیفیت بالاتری را در مسیر راه‌پیمایی اربعین در خوزستان ارائه خواهد کرد یاد آور شد: مواکب جدید با کمک‌های استان‌های معین و ارگان‌های دخیل در کار پایانه‌های مرزی احداث خواهد شد که نزدیک ۵٠٠ واحد خدماتی را در این مواکب شاهد خواهیم بود.

 

کد خبر 1186240

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha