همه مسئولان باید فرمان مقام معظم رهبری در طرح‌ حمایت از خانواده و جوانی جمعیت را پیگیری کنند

مهاجر گفت: بسیاری مردم از طرح‌های حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، اطلاعی ندارند و باید همه مسئولان و مدیران دستگاه‌های متولی این دو بخش تدبیر و فرمان مقام معظم رهبری را پیگیری کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «سیدعلی مهاجر» عصر امروز (چهارشنبه ٢۵ خرداد) در دومین جلسه قرارگاه حمایت از خانواده و جوانی جمعیت گلستان گفت: مسئله تبلیغ و اطلاع‌رسانی در خصوص تعالی و جوانی جمعیت در استان به خوبی انجام نشده و باید بیشتر به آن توجه کرد.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان با بیان اینکه اطلاع‌رسانی در بخش حمایت از خانواده نیز باید در استان اجرا شود، افزود: بسیاری مردم از طرح‌های حمایت از خانواده و جوانی جمعیت،  اطلاعی ندارند و باید همه مسئولان و مدیران دستگاه‌های متولی این دو بخش تدبیر و فرمان مقام معظم رهبری را پیگیری کنند.

 

وی، نقش رسانه‌ها را در حوزه اطلاع‌رسانی و پیگیری و اجرایی کردن دستورات مقام معظم رهبری نیز سازنده خواند و تاکید کرد: باید قوانین حمایتی و تشویقی ابلاغ شده در همه بخش ها به خصوص در  حوزه زنان و مادران دارای فرزند اجرایی شود.

 

مهاجر با اشاره به بخش حمایت از خانواده، گفت: یکی از طرح‌های تشویقی این بخش مربوط به در اختیار قرار دادن زمین یا خانه با تسهیلات خاص و ویژه بود که اداره کل راه و شهرسازی باید برای اجرای قانون این بخش، کمیته‌ای را به منظور شناسایی زمین انجام و مشکلات تشکیل دهد.

کد خبر 1186261

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha