اختلافات محلی نباید یک چالش ملی بشود/تلاش برای خودکفایی

حجت الاسلام بختیاری گفت: اختلافات محلی و تعارض در منافع هر استان نباید یک چالش ملی و تفرقه بین مردم بشود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، حجت الاسلام «اباذر بختیاری« عصر روز چهارشنبه در تجلیل از کشاورزان نمونه تیران و کرون با اشاره به توطئه دشمن در ترویج فساد، ناامیدی و تفرفه افکنی اظهارداشت: مراقب این سه راهبرد باشیم که سرانجام بدی را بدست نیاوریم.

 

مسئول نمایندگی ولی فقیه درسازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان افزود: ختلافات محلی و تعارض در منافع و نیاز ها هر استان مثل آب نباید یک چالش ملی و تفرقه بین مردم بشود چرا که اینگونه دشمن از آن سود می برد.

وی ادامه داد: اگر بر سر مسائل سیاسی، شخصی و گروهی با همدیگر درگیر شویم آنگاه دشمن از آن برای رسیدن به اهدافش استفاده کرده و منابع کشور و منفعت عمومی دچار آسیب می شود.

 

حجت الاسلام بختیاری از اتحاد و همدلی بین مردم کشور برای مبارزه با دشمن در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و اذعان داشت: از استان های مختلف برای آزادی خرمشهر و دیگر ماموریت ها آمده بودند و هیچ گاه نسبت به مسائل دیگر استان ها و نقاط کشور بی توجه نبودند.

وی خاطرنشان کرد: تلاش برای توسعه کشور و مبارزه به فساد از اقداماتی است که باید هر فرد و مسئولی نسبت به نقش و توان خود انجام دهد.

 

تلاش برای خودکفایی در کشور

 

مسئول نمایندگی ولی فقیه درسازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان با اشاره به خودکفایی در حوزه های مختلف گفت: توسعه نظامی و تجهیزات جنگی از جمله اقدامات صورت گرفته در حوزه خودکفایی است و این امکان برای دیگر عرصه ها نیز وجود دارد.

وی ادامه داد: در گذشته وابستگی زیادی به واردات کالاها داشته ایم و اما با گذشت سال ها از پیروزی انقلاب فرصت های خوبی در کشور ایجاد شده است.

 

حجت الاسلام بختیاری خاطرنشان ساخت: کاهش وابستگی ها و اعتماد به توان داخلی امید را در جامعه گسترش می دهد و دشمن قادر به گسترش ناامیدی نخواهد بود.

کد خبر 1186266

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha