آتش به اختیار به معنای  انجام کار تمیز فرهنگی است

نماینده ولی‌فقیه درسیستان‌وبلوچستان گفت: آتش به اختیار چیزی به معنای کار غیر اصولی نیست بلکه معنای آتش به اختیار انجام کار تمیز فرهنگی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، آیت‌الله مصطفی محامی نماینده ولی فقیه در سیستان‌وبلوچستان در نشست تربیت سرمربیان حلقه‌های صالحین استان گفت: عمل صالح ریشه در ایمان و باور انسان دارد و حلقه صالحین می توانند با این عمل صالح به مجموعه ای صالح پرور تبدیل شوند.

 

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان ادامه داد: ایمان و عمل صالح در قرآن کریم کنار هم هستند و عمل صالح برخواسته از ایمان و باور است نه تنها به ظاهر بلکه باید به علت، منشأ و زیرساخت توجه داشت که وقتی شکوفا می‌شود نتیجه آن عمل صالح خواهد بود.

 

آیت‌الله محامی خواستار تعیین محتوای مشخص و در دسترس قرار دادن آن برای کلیه سرمربیان، مربیان و استادیاران حلقه‌های صالحین شد و عنوان داشت: محتوای تعیین شده  در بیان مطالب و معارف جامع باشد و نیاز است تا در مجموعه آموزش‌های خود به جنبه‌های اعتقادی بپردازیم زیرا اگر اعتقادات جوانان ما ضعیف باشد با اندک شبهه‌ای متزلزل خواهد شد و انسانی که عقیده نداشته باشد پای کار نیست و اعتقادی هم نخواهد داشت.

 

نماینده ولی‌فقیه در سیستان‌وبلوچستان اظهارداشت: تلاش برای انسان سازی از دیگر نکات مورد اهمیت است و باید از بین بسیجیان با صبر و حوصله انتخاب و روی آنها کار کنیم تا تاثیرگذار باشد همانند امام خمینی(ره) که از سال۱۳۴۲ تا سال۱۳۵۷ به تربیت افراد در سطوح مختلف پرداخت و همین انسان‌های تربیت شده با ایشان همراهی و توانستند مسیر انقلاب را دنبال کنند.

 

امام جمعه زاهدان خاطر نشان کرد: باید روی جنبه‌های مختلف ایمان، باور، اخلاق و رشد علمی کار کنیم  و نباید به داشته‌ها اکتفا و همواره خود را به روز رسانی کنیم و تلاش کنیم تا رشد ما در رشد مخاطب هم تاثیرگذار باشد.

کد خبر 1186294

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha