درخشش دانشگاهیان ورامینی در هفدهمین جشنواره کشوری قرآن و عترت

سرپرست مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری ورامین از درخشش دانشگاهیان ورامینی در هفدهمین جشنواره کشوری قرآن و عترت خبر داد و گفت: دانشجویان این مرکز در سال های اخیر در جشنواره قرآن و عترت موفق به کسب رتبه شده اند.

به گزارش خبرگزاری شبستان  از شهرستان های استان تهران، کورش میرزایی سرپرست مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری ورامین پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری ورامین به عنوان مرکز نمونه کشوری در برگزاری هفدهمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه جامع علمی کاربردی  انتخاب شد.


سرپرست مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری ورامین افزود: فعالیت های مستمر کانون دانشجویی قرآن و عترت این مرکز، عامل جذب دانشگاهیان عزیز در برنامه های قرآنی از جمله طرح سراسری دوشنبه های قرآنی، کارگاه های آموزش قرائت و سبک زندگی و همچنین حضور پرشور در جشنواره کشوری قرآن و عترت دانشگاه جامع علمی کاربردی شده است.


میرزایی با اشاره به اینکه این دانشگاه در برنامه های دینی و قرآنی اهتمام خاصی دارد، تاکید کرد: انس اساتید، دانشجویان و کارمندان مراکز علمی با کلام الله مجید، بستر مناسبی برای یادگیری بهتر علوم و مهارت آموزی بوده و برکات نشر فرهنگ قرآنی در زندگی روزمره دانشگاهیان نیز ملموس می باشد.


وی تصریح کرد: دانشگاهیان مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری ورامین در سالهای اخیر، موفق به کسب رتبه های ممتاز کشوری در رشته های مختلف جشنواره  قرآن و عترت دانشگاه جامع شده اند.


میرزایی گفت: در سال 1399 نیز مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری ورامین با حضور 723 مدرس، دانشجو و استاد در بخش های مختلف جشنواره قرآن و عترت دانشگاه جامع علمی کاربردی، مرکز نمونه قرآنی در سطح کشور شناخته شد.

کد خبر 1186335

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha