تاکید رییس جمهور بر بررسی علل راکد ماندن طرح‌های حوزه آب اصفهان

آیت الله رئیسی بر بررسی علل راکد ماندن طرح‌های حوزه آب از دهه ۶۰ تاکنون در اصفهان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان اصفهان ، رییس جمهور در بدو ورود به اصفهان و در فرودگاه شهید بهشتی با بیان اینکه استان اصفهان استان انقلاب و استان دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی است اظهارداشت: ظرفیت ها و جایگاه ویژه استان اصفهان وظیفه دولتمردان را سنگین تر می کند و مسئولان باید با جدیت تلاش کنند که مردمی با چنین ویژگی های ممتاز و شایسته از مشکلات و مسائل  رنجیده نشوند.

آیت‌الله رئیسی  با بیان اینکه استان اصفهان استان کشاورزی، گردشگری صنایع دستی و صنعتی است تاکید کرد : استان اصفهان می‌تواند به قطبی علم و فناوری تبدیل شود.

وی با اشاره به سرمایه  عظیم نیروی انسانی در استان اصفهان  خاطرنشان کرد: مشکل آب کمبود برق را از مشکلات اساسی مردم استان اصفهان دان دانست که می‌تواند با مدیریت مسئولان و کمک مردم استان اصفهان برطرف می شود و غیرقابل حل نیست.
آیت‌الله رئیسی با تاکید بر بررسی علل طرح های راکد مانده از دهه ۶۰ در استان اصفهان افزود: باید بررسی شود چرا این طرح ها تاکنون به سامان نرسیده است.

رییس جمهور هدف از سفرهای استانی را نهضت به سامان رساندن طرح‌های نیمه تمام برشمرد و تصریح کرد:  با توجه به نظرخواهی و رصد و بررسی مسائل و مشکلات قبل از سفر به دنبال حل و رفع مشکلات هستیم و امیدواریم در جلسه شورای اداری با مصوبات مثمر ثمر و کارآمد در جهت رفع دغدغه های اصلی مردم استان اصفهان گامهای موثر و عملیاتی در این زمینه برداشته شود.
 

کد خبر 1186338

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha