برخورد جدی با سهل انگاری در صیانت از اراضی ملی در جهرم

رستگار با تاکید بر با هرگونه ساخت‌وساز و احداث بنا در اراضی ملی جلوگیری می شود، گفت: با هرگونه سهل انگاری در امر صیانت از انفال و اراضی ملی با جدیت و مطابق قانون برخورد می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، «محسن رستگار»، امروز (پنجشنبه ۲۶ خرداد) در بازدید از اراضی جنگلی منطقه «چاتیز» شهرستان جهرم و تصرفات بوقوع پیوسته در این مناطق، گفت: مقابله با تخریب و تصرف اراضی ملی و جنگلی باید با اهتمام بیشتری ادامه یابد.

 

رئیس دادگستری جهرم با تاکید براصل پیشگیری در مقابله با تعدی متصرفان اراضی ملی خطاب به دستگاه های مسئول و نهادهای متولی از پیشگیری به عنوان مهمترین اصل در جلوگیری از زمین‌خواری و ساخت و سازهای غیر مجاز یاد کرد و افزود: اجرای این امر مهم در اولویت برنامه‌ها و اقدامات قرار دارد و با هرگونه ساخت‌وساز و احداث بنا در اراضی ملی جلوگیری می شود.

 

وی با اشاره به حمایت قاطع دستگاه قضایی در احیاء و توسعه جنگل های «چاتیز» شهرستان جهرم خاطرنشان کرد: پیگیری پرونده های مطروحه در دادگستری با توان وجدیت بیشتر ادامه دارد  و در این راستا برای رفع مسائل و معضلات موجود در مسیر صیانت از اراضی ملی، اقدامات و تدابیر لازم و عاجل صورت گیرد.

 

رستگار خاطرنشان کرد: با اتخاذ تدابیر ویژه اعم از احیا، واکاری و تثبیت ذخیره گاه های جنگلی می توان میزان تخریب و تصرف اراضی ملی وجنگلی را تا حدودی کاهش داد.

 

این مسئول قضایی در پایان با اشاره به اینکه حفظ و صیانت از اراضی ملی یکی از اولویت های مهم دستگاه قضایی است هشدار داد: با هرگونه سهل انگاری در امر صیانت از انفال و اراضی ملی با جدیت و مطابق قانون برخورد می شود.

 

کد خبر 1186422

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha