لزوم تشکیل کارگروه رسانه برای بررسی مسائل اصحاب رسانه کردستان

دلاوری بر لزوم تشکیل کارگروهی در کردستان برای بررسی مسائل و مشکلات رسانه‌های استان تاکید کرد و گفت: پیشنهادات و راهکارهای لازم برای رفع مشکلات اصحاب رسانه کردستان باید در این کارگروه بررسی شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، دلاوری فعال رسانه‌ای ظهر پنج‌شنبه 26 خرداد ماه در نشست هم‌اندیشی با اصحاب رسانه استان اظهار کرد: کردستان دارای ظرفیت‌های گسترده‌ای است و باید اقشار مختلف از جمله اصحاب رسانه از ظرفیت‌های استان دفاع کنند.

 

 

وی افزود: چرخ دنده‌های مطبوعات در فضای کردستان نمی‌چرخد و نیاز است مشکلات این حوزه با ارائه ایده و همفکری رفع شود.

 

 

دلاوری خاطر نشان کرد: کارگروهی در استان تشکیل شود که پیشنهادات و راهکارهای لازم برای رفع مشکلات اصحاب رسانه استان را در کردستان بررسی کند.

 

 

علی اصغر دریایی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان نیز در این نشست، ارتباط با خانه مطبوعات و اصحاب رسانه استان را از اولویت‌های ارشاد اسلامی دانست و اظهار کرد: سعی براین است ارتباطات با اصحاب رسانه برای بررسی مشکلات و مسائل این قشر بیشتر شود.

 

 

وی افزود: بصورت فصلی نشست‌هایی با اصحاب رسانه استان برگزار خواهیم کرد تا از نظرات و پیشنهادات این افراد در پیشبرد فعالیت‌های رسانه‌ای استان استفاده شود.

 

 

دریایی خاطر نشان کرد: همه برای ارتقای فرهنگ استان باید تلاش کنیم تا فرهنگ استان کردستان به قله‌های اعتلا برسند.

 

 

در این نشست عیسی فلاحی سرپرست معاونت مطبوعاتی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان نیز گزارشی از وضعیت رسانه‌های استان داد.

 

 

اصحاب رسانه حاضر در نشست نیز مشکلات خود را در حوزه بیمه، مسکن، آگهی، یارانه‌ها و غیره ارائه دادند و خواستار توجه به حل مشکلات رسانه‌های استان شدند.

 

کد خبر 1186447

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha