باید امكانات مناسب براي ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی مهيا و فراهم شود

امیری مقدم،گفت: کرمانشاه از دیر باز میزبانزئران عتبات عالیات بود لذا باید امكانات مناسب براي ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی مهيا و فراهم شود .

بهمن امیری مقدم، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه  با اشاره به برنامه ریزی های لازم برای برگزاری اربعین امسال ،گفت:کرمانشاه از سده‌های گذشته دروازه کربلا بوده و مردم این دیار میزبان زوار حسینی بوده اند.

 

 

استاندار کرمانشاه، افزود: با توجه به زيرساخت هاي بسيار مناسب در مرز خسروي تلاش ويژه داريم تا اين مرز براي ايام اربعين بازگشايي شود و حدود ۲ ميليون و پانصد هزار نفر از اين مرز به سمت عتبات عاليات تردد داشته باشند و علاوه بر اينكه بايد خادمان خوبي براي زائرين امام حسين(ع) باشيم .

 

وی خاطر نشان کرد: باید در ایام اربعین پوشش فرهنگی در تمام استان حاکم شود و مراکز فرهنگی با کمک سازمان اوقاف و امور خیریه مهیای پذیرایی از زائران حسینی باشند و در کنار آن‌ها نیز موکب‌ها فعال پای کار باشند.

 

امیری مقدم تاکید کرد: از ابتدای ورود تا خروج زائران از مرز، فضای استان باید کاملا امام حسینی باشد و تمهیداتی فراهم شود تا زائران اربعین حسینی از داخل شهر‌های در مسیر رسیدن به پایانه خسروی عبور کنند تا علاوه‌بر تامین نیاز‌های خود از این شهرها، به برکت حضورشان، فضای کسب‌وکار مردم استان نیز رونق بگیرد.

 

 

استاندار کرمانشاه اظهار کرد: مسیر زیارت عتبات عالیات یک مسیر ملی است و توفیق خدمت به زائران امام حسین(ع) از بزرگترین افتخارات مردم کرمانشاه است و این توصیف خادم الزوار بودن مردم این استان و دلبستگی آنان به سیدالشهدا به خوبی نشان می دهد.

 

 

کد خبر 1186926

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha