دبیرخانه دائمی جشن‌های زیر سایه خورشید در هرمزگان راه اندازی می شود

بهادری از راه‌اندازی دبیرخانه دائمی جشن‌های زیر سایه خورشید در استان هرمزگان خبر داد و گفت: طرح آمایش زیرسایه خورشید تهیه می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، « حبیب بهادری » در نشست نقد و بررسی برنامه‌های پانزدهمین دوره جشن‌های مردمی و بین‌اللملی زیرسایه خورشید استان هرمزگان اظهار کرد: برآورد کلی از زیر سایه خورشید امسال مثبت بود چرا که بدون شک اجرای ۲۷۰ برنامه یک رویداد بزرگ در مدت زمان کمی حدود ۱۲ روز بروز برخی نواقص طبیعی است.

 

وی افزود: این امر نافی تلاش بیشتر برای افزایش سطح کیفی برنامه‌ها برای سال‌های آینده نیست و از این رو بایست تلاش کنیم نظم در برنامه‌ها افزایش پیدا کند.

 

مدیر کانون‌های خدمت رضوی هرمزگان عنوان کرد:  امسال از ۱۶ کانون خدمت رضوی هرمزگان حداقل ۱۰ کانون در دهه کرامت برنامه‌های ویژه‌ای داشتند که نشان از فعال‌تر شدن کانون‌ها دارد

 

بهادری با تاکید بر لزوم حفظ ارتباط بین تیم‌های اجرایی زیر سایه خورشید در طول سال ادامه داد: لازم است نشست‌های دوره‌ای و ماهانه در طول سال برقرار باشد تا از ظرفیت نیروهای مخلص در طول سال استفاده شود.

 

وی اضافه کرد: در تلاش هستیم که بتوانیم دبیرخانه دائمی زیر سایه خورشید را در استان هرمزگان راه‌اندازی کنیم تا امور در این حوزه با قدرت و تسلط بیشتری پیش رود و بیش از این بتوانیم از ظرفیت گروه‌های مردمی استفاده کنیم‌

 

مدیر کانون‌های خدمت رضوی هرمزگان گفت: حضور و تلاش‌ها در زیر سایه خورشید باید منجر به معرفت‌افزایی و افزایش معرفت جامعه نسبت به امام رضا(ع) شود.

 

بهادری بیان کرد: تواضع برای خدمت به اهل بیت(ع) بسیار مهم است و این مهم جزو سیره امام رضا(ع) نیز هست پس نباید در این مسیر دچار غرور شد.

 

وی افزود: موضوع آموزش افراد دست‌اندرکار در اجرای برنامه‌های دهه کرامت بسیار مهم است لذا باید خادمیاران این حوزه را با آموزش‌های تخصصی به سطحی مطلوب رساند تا در سال‌های آینده مشکلی در وجود نیروی انسانی متخصص در زمینه‌های گرافیک، تدوین، فیلم، عکس، خبر و تبلیغات نداشته باشیم 

 

مدیر کانون‌های خدمت رضوی هرمزگان ابراز داشت: یکی از کارهای ضروری این است که طرح آمایش زیر سایه خورشید آماده شود تا برنامه‌هایی که اجرایی می‌شوند سال‌های بعد دوباره تکرار نشوند و بتوانیم در جاهای جدید نیز مردم را از حضور کاروان بهره‌مند کنیم.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1187127

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha