صفر کردن آمار فوتی کرونا نتیجه زحمات وزیر بهداشت و شخص رئیس جمهور است

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس با تقدیر و تشکر از زحمات وزارت بهداشت و دولت سیزدهم برای مهار کرونا گفت: صفر کردن آمار فوتی کرونا هم نتیجه زحمات دکتر عین اللهی است و هم شخص رئیس جمهور.


حجت‌الاسلام والمسلمین مجید نصیرایی نماینده فردوس، طبس و بشرویه در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان با اشاره به اعلام خبر صفر شدن فوتی کرونا از سوی دکتر عین اللهی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی گفت: تلاش های وزیر بهداشت جناب آقای دکتر عین الهی و همچنین شخص رئیس جمهور در مقابله با کرونا و واکسینه کردن مردم قابل تقدیر است.


وی افزود: در ابتدای کار دولت شاهد فوت روزانه ۷۰۰ تا ۸۰۰ نفر از هموطنان بودیم و از طرف دیگر ابتلا به کرونا نیز بسیار بالا بود.


سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس تصریح کرد: در این شرایط سخت دولت پای کار آمد و در ستاد ملی کرونا واکسینه کردن مردم با خرید واکسن از خارج و همچنین تولید واکسن در داخل تصمیمات مهمی گرفته شد.


حجت‌الاسلام نصیرایی افزود: با عزم و همت مسئولین، واردات واکسن سرعت گرفت و با واکسینه کردن مردم کرونا کاهش یافت.


سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس افزود: همچنین تولید واکسن در داخل پیگیری شد و در حال حاضر نه تنها واکسن به اندازه کافی در داخل وجود دارد بلکه صادر کننده واکسن به کشورهای نیازمند هستیم.


حجت‌الاسلام نصیرایی با اشاره به زحمات کادر درمان، پزشکان، پرستاران و همه نیروهای درگیر در مقابله با کرونا گفت: باید قدردان زحمات آنها باشیم و آرامش فکری و روحی که امروز در کشور حاکم شده را نتیجه تلاش همه آنها و همچنین شهدای نظام سلامت بدانیم.


وی گفت: اینجانب به سهم خود از وزیر بهداشت، شخص رئیس جمهور و دولت سیزدهم به خاطر موفقیت در کنترل و به صفر رساندن آمار فوتی، تقدیر و تشکر می کنم.


دکتر عین اللهی وزیر بهداشت روز پنچ شنبه 12 و جمعه ۲۰ خرداد اعلام کرد که در 24 ساعت گذشته هیچ بیمار فوتی ناشی از کرونا نداشتیم.
 

کد خبر 1187177

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha