۲۱منتخب جشنواره فرهنگی و هنری ویهار معرفی شد

تنها گفت: جشنواره فرهنگی و هنری ویهار با محوريت «هر سواد آموز يك مهارت»به همت معاونت سوادآموزی آموزش و پرورش استان مازندران با معرفی ۲۱منتخب به كار خود پايان داد.

 به گزارش خبرگزاری شبستان از ساری، «محمود تنها» امروز(۲۹خرداد) در جمع خبرنگاران به برگزاری آئین اختتامیه جشنواره فرهنگی و هنری ویهار اشاره و اظهار کرد: این جشنواره با محوریت سبک زندگی در راستای تحقق شعار سال مقام معظم رهبری با محوريت «هر سواد آموز يك مهارت»به همت معاونت سوادآموزی آموزش و پرورش استان مازندران برگزار شد.
 

 
سرپرست معاونت سوادآموزی مازندران ضمن تشریح روند برگزاری این جشنواره، گفت: از آنجایی که استان مازندران مهد فرهنگ و هنر است  جشنواره فرهنگی و هنری ویهار (بهار) ویژه بهار۱۴۰۱ با موضوعات « آداب و رسوم مازندرانی، معرفی آثار تاریخی، گردشگری و بومگردی، مناظر طبیعی و... استان، خاطره نویسی سوادآموزان از ایام نوروز، نوروزخوانی ویژه آقایان، معرفی شخصیت‌های تاثیرگذار، اعم از علما، دانشمندان و شهدا برگزار شده است.
 

 تنها با بیان اینکه بیش از ۷۰۰ اثر از سوادآموزان استان به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد، افزود: از ۲۱ اثر منتخب جشنواره تجلیل خواهد شد.
کد خبر 1187229

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha