منابع آبی ایلام وضعیت خوبی ندارند/ افزایش مصرف آب در استان

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام با اشاره به اینکه منابع آبی استان وضعیت خوبی ندارند، گفت: مصرف آب به شدت افزایش یافته است.

«پرویز ناصری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام اظهار کرد: به دلیل بروز بی سابقه پدیده خشکسالی دبی استحصالی منابع آبی مانند چاه ها ‌چشمه ها و شد ایلام بشدت کاهش یافته است.

 

 وی افزود: افزایش بیش از حد دما و در پی آن افزایش مصرف آب منجر به افت فشار و یا کمبود آب شده که برای رفع این مشکل، مشترکین ضمن رعایت الگوی مصرف نسبت به نصب مخزن ذخیره آب در منازل خود اقدام کنند.

 

مدیرعامل  شرکت آب و فاضلاب استان ایلام با بیان اینکه در تلاش هستیم به گونه ای برنامه ریزی کنیم که شهروندان در مصرف آب شرب دچار مشکل نشوند، تصریح کرد: هر زمان احساس شود آب آشامیدنی مردم تأمین نمی‌شود به‌طور حتم مجبور به جیره‌بندی می‌شویم.

 

ناصری با تأکید بر اینکه با مشترکان پرمصرف آب قطعا برخورد می شود، تاکید کرد : از شهروندان فهیم خواهان گزارش انشعابات غیرمجاز و مشترکینی که آب آشامیدنی را برای شستشوی کوچه و معابر هدر می دهند به سامانه ۱۲۲ هستیم.

 

مدیرعامل آبفای استان ضمن دعوت مردم به مدیریت و رعایت الگوی مصرف، اظهار داشت: اطلاعیه ها و هشدارهای آبفای استان را حتما پیگیری کنند.

 

ناصری عنوان کرد: برای عبور از این شرایط سخت نیازمند همکاری و همدلی تمام هم استانی های عزیز هستیم و مطمئنا مجموعه آبفای استان هرچه تلاش کند تا همیاری و همکاری مردم نباشدارایه خدمات مطلوب به هم استانی های گرامی امکان پذیر نخواهد بود.

کد خبر 1187507

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha