کد ۷۲۴ برای درمان بیماران سکته مغزی فعال می شود

مدیر بیمارستان تخصصی آیت الله هاشمی رفسنجانی شیروان گفت: از تیرماه امسال، کد ۷۲۴ در این بیمارستان برای درمان بیماران سکته مغزی راه اندازی می شود.

«میلاد انوری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهارکرد: کد ۷۲۴ برای درمان بیماران سکته مغزی از تیرماه راه اندازی می شود زیرا که این بیماران باید در چهار ساعت اول داروی ضد لخته را بگیرند، تا قبل از این، بیماران به بجنورد و شهر مجاور می رفتند که هزینه انتقال و عوارض داشت ولی با اخذ این کد علاوه بر هزینه و عوارض کمتر بیمار در شهر خود درمان می شود.

 

مدیر بیمارستان آیت الله هاشمی رفسنجانی شیروان عنوان کرد: جهت ارائه خدمات مطلوب تر به بیماران، اقدامات خوبی صوت گرفته و همچنین ایجاد اورژانس هوایی و پد هلیکوپتر  برای بیماران سکته قلبی و مغزی و پیوندی نیاز است.

 

وی با اشاره به ارائه خدمات دهی بیمارستان تخصصی آیت الله هاشمی رفسنجانی به بیماران شیروان و فاروج تصریح کرد: در سفر ریاست جمهوری پیگیر خرید دستگاه (ام آر ای) و (سی تی اسکن) که جزو مطالبات مهم است، هستیم.

 

انوری اضافه کرد: وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مجوز پذیرش بیماران خارجی (IPD) را به بیمارستان تخصصی آیت الله هاشمی رفسنجانی این شهرستان داده و درمان بیماران خارجی هم اکنون در حال انجام است.

 

مدیر بیمارستان تخصصی آیت الله هاشمی رفسنجانی شیروان بیان کرد: هم اینک ۵۵ پزشک عمومی در شهرستان فعالیت دارند که ۲۰ نفر از آنها در مطب های خصوصی،۲۰ نفر در درمانگاه و اورژانس بیمارستان و ۱۰ نفر به صورت پزشک خانواده فعالیت می کنند.

کد خبر 1187540

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha