راه اندازی کارناوال شادی در دهه امامت وولایت / غدیر در جامعه مغفول مانده است

ایروانی از راه اندازی کارناوال شادی در دهه امامت و ولایت در نهبندان خبر داد و گفت: کارناوال شادی باید با حضور پرشور نوجوانان و جوانان برگزار شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از نهبندان، «ابوالفضل ایروانی» امروز (۳۰ خرداد) در جلسه ستاد ساماندهی شئون فرهنگی و بنیاد بین المللی غدیر شهرستان گفت: مسئله غدیر موضوع مغفول مانده جامعه امروزی است که باید بیشتر از گذشته به معارف آن توجه کرد.

 

سرپرست فرمانداری نهبندان افزود: در راستای تبیین بهتر و اثرگذاری بیشتر موضوع غدیر لازم است محتوای غنی و دینی تکمیل شود لذا در این هفته دستگاه های اجرایی باید متفاوت عمل کنند.

 

وی از راه اندازی کارناوال شادی در دهه امامت و ولایت در نهبندان در دهه امامت و ولایت خبر داد و افزود: کاروان های شادی باید با حضور پرشور نوجوانان و جوانان برگزار شود.

 

در این جلسه حجت الاسلام «عباسعلی خزاعی»، امام جمعه نهبندان هم با بیان اینکه بنیاد بین‌المللی راهکاری برای گسترش فرهنگ غدیر، ترویج علمی نهج‌البلاغه برای جهانی شدن و توجه به حقوق بشر با توجه به نهج‌البلاغه پایه گذاری شده است، افزود: دفتر بین المللی غدیر بازگشایی شد و خیرات و برکات فراوانی تاکنون داشته است.

 

وی تصریح کرد: عید اصلی شیعیان به تعبیر پیامبر اسلام حضرت محمد(ص) عید غدیر خم است، این عید برترین اعیاد و عید اکبر و بزرگ شیعیان است.

 

امام جمعه نهبندان افزود: انتصاب حضرت علی (ع) به اذن پرودگار در روز عید غدیر انجام و دین کامل و نعمت تمام شد.

 

حجت الاسلام خزاعی خاطرنشان کرد: هر برنامه ای باید در جهت گرامیداشت این دهه با عنوان دهه امامت و ولایت انجام شود.

کد خبر 1187548

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha