حضور هسته های مردمی در ششمین رویداد پیشگام ضروری است

موسوی با بیان اینکه ششمین رویداد پیشگام یک نقطه کانونی است؛ گفت: شهرستان ها تلاش کنند تا یکی از هسته های مردمی در این رویداد حضور داشته باشد تا بک هسته مسئله محور در هر شهرستان شکل گیرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، « سیدرضا موسوی » امروز دوشنبه (۳۰ خرداد) در نشست خبری امضای تفاهم نامه با پنج دستگاه فرهنگی که در اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی برگزار شد؛ با بیان اینکه ششمین رویداد پیشگام یک نقطه کانونی است؛ گفت: اگر بخواهیم در خصوص بیانیه گام دوم ساعت ها صحبت کنیم عصاره آن «قیام مردم با محوریت جوانان» خلاصه می شود مردمی که  تنهاکلید حل مشکلات هستند و جایگزین ندارند.


دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی خراسان رضوی افزود: برای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب حضرت آقا راهکار عملی را «حلقه های میانی» عنوان کردند، در خصوص حلقه های میانی بحث مسیله محوری مطرح می شود و افرادی که دغدغه انقلاب و بیانیه گام دوم را دارند راهکار عملی آن حلقه میانی است و حلقه میانی از مسئله محوری شورع می شود.

 

وی با تاکید بر جدی گرفتن رویداد پیشگام به ویژه در شهرستان ها؛ گفت: شهرستان ها تلاش کنند یکی از هسته های مردمی در این رویداد حضور داشته باشد تا بک هسته مسئله محور در هر شهرستان شکل گرفته تا در آینده بتوانیم در سطح شهرستان گسترش دهیم.


 

کد خبر 1187712

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha