تعاونی های مسکن کارکنان دولت در البرز راه اندازی می شود

دارایی با اعلام خبر راه اندازی تعاونی های مسکن کارکنان دولت گفت: تعاونی های مسکن کارکنان دولت در البرز به دستور استاندار و مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره اتحادیه تشکیل می گردد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « عبدالله دارایی» در جریان اعلام خبر راه اندازی تعاونی های مسکن کارکنان دولت گفت: تعاونی های مسکن کارکنان دولت در البرز به دستور استاندار و مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره اتحادیه تشکیل می گردد. 

 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز افزود: ضرورت طراحی سایت اولیه با هدف ساماندهی وضعیت مسکن کارکنان دولت اهمیت اساسی دارد. 

 

وی با اشاره به اهمیت تهیه طرح جامع مسکن کارکنان دولت در البرز در قالب تیم کارشناسی سه نفره ادامه داد: احصاء تعاونی های مسکن دستگاه های اجرایی از جمله مطالب مورد الزام از طرف استاندار است که در قالب نشست تخصصی با نمایندگان دستگاه ها مطرح شد. 

 

وی اظهار کرد: تکمیل و شناسایی اعضای تعاونی ها و پالایش اعضای تعاونی ها نیز با در نظر گرفتن اولویت برای کارکنان اداره معین شده از دیگر مصوباتی بود که در این نشست مورد توجه قرار گرفت. 

 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز خاطرنشان کرد: نخستین گام برای اجرای این طرح، تأمین زمینی با توجه به شرایط و مقررات معین برای مسکن کارکنان دولت است که این امر بدون کمترین مشکلات حقوقی و زیرساختی و جانمایی باید اجرا گردد. 

 

 

کد خبر 1187752

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha