اجرای طرح «مدارس همدل» در استان زنجان

به گفته صالحی، در راستای بهره گیری از ظرفیت های موجود در حوزه خیر و احسان با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان ۴۲۲ دانش آموز تحت حمایت به صورت رایگان در مدارس همدل این استان مشغول به تحصیل هستند.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در زنجان با ارائه گزارشی از خدمات فرهنگی وتحصیلی این نهاد به مددجویان عزیز تحت حمایت، گفت: طرح ملی مدارس همدل برای ادامه تحصیل دانش آموزان مستعد و دارای انگیزه بالای علمی با همکاری سازمان آموزش و پرورش استان در حال اجرا است.

 

روح اله صالحی همچنین تصریح کرد: با همکاری موثر اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان 119 آموزشگاه در قالب طرح مدارس همدل در ارائه خدمات تحصیلی رایگان از طریق مدارس غیر انتفاعی و هیئت امنایی با این نهاد همکاری دارند.

 

صالحی با بیان اینکه ترویج فرهنگ خیر واحسان، بستر سازی مناسب برای تقویت بنیه علمی دانش آموزان تحت حمایت وگسترش همه جانبه عدالت آموزشی وتربیتی از جمله اهداف اجرای طرح مدارس همدل است، افزود: با همکاری اداره کل آموزش و پرورش و کمیته امداد استان زنجان 422 دانش آموز تحت حمایت به صورت رایگان در مدارس همدل این استان مشغول به تحصیل هستند.

 

وی ادامه داد: در سال گذشته نیز 381 دانش آموز مستعد تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان در بیش از 90 مدرسه همدل از خدمات تحصیلی با کیفیت ورایگان این مدارس بهره مند شدند.

کد خبر 1187828

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha