مراسم بزرگداشت شهدای هفتم تیر در بیرجند برگزار می شود

رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی گفت: جلسه محوری و عمومی بزرگداشت شهدای هفتم تیر ساعت ۱۰ صبح روز سه شنبه هفتم تیرماه در محل مسجد امام حسین(ع) برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند، حجت الاسلام «علی موحدی راد» امروز (۳۱ خرداد) در نشست خبری با اصحاب رسانه استان در تشریح برنامه های هفته قوه قضاییه اظهار کرد: اول تیرماه مراسم تجدید میثاق با نماینده ولی فقیه، دیدار عمومی برخی از دادستان‌ها و مدیران دادگستری خراسان جنوبی با مردم و برگزاری جلسه هیئت اندیشه ورز استان برنامه ریزی شده است.

 

رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی از بازدید حضوری قضات دادگستری از زندان های استان در این هفته خبر داد و گفت: مراسم عطرافشانی مزار شهدا، اهدای خون، حضور در منازل برخی از شهدا و زیارت خانواده آنان، سخنرانی قبل از خطبه های نماز جمعه، برپایی میز خدمت در محل مصلی های نماز جمعه، حضور در برنامه های صدا و سیما و برگزاری مجمع سالیانه انجمن حمایت از زندانیان و آزادسازی نمادین چند نفر از زندانیان از دیگر برنامه های پیش بینی شده است.

 

وی به بازدید میدانی از کارخانه ها و مراکز تولیدی و اقتصادی به مناسبت هفته قوه قضاییه اشاره کرد و ادامه داد: با انجام بازدید از مراکز تولیدی استان تلاش خواهیم کرد در حد مقدورات قانونی و در حیطه وظایف قوه قضائیه و دادگستری گامی در جهت حل مشکلات این واحدهای برداریم.

 

حجت الاسلام موحدی‌راد با بیان برگزاری همایش صلح یاران و حضور در مساجد محوری در هفته قوه قضاییه، گفت: جلسه محوری و عمومی بزرگداشت شهدای هفتم تیر در ساعت ۱۰ صبح روز سه شنبه هفتم تیرماه در محل مسجد امام حسین(ع) برگزار خواهد شد.

 

وی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران عنوان کرد: کمپ ترک اعتیاد موضوع ماده ۱۶ یکی از دغدغه‌ها در حوزه مبارزه با مواد مخدر است که امیدواریم تا نیمه تیرماه تعیین تکلیف شده و راه اندازی شود.

 

گفتنی است؛ هر ساله از یکم تا هفتم تیر ماه و در ایام سالگرد شهادت معمار دستگاه قضایی جمهوری اسلامی، شهید مظلوم آیت‌الله دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یاران صدیق انقلاب با عنوان هفته قوه قضاییه نامگذاری شده است.

 

کد خبر 1187898

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha