بازرسی  بیش از ۳۴ هزار انبار و مرکز نگهداری کالا در سطح کشور

مدیر کل بازرسی ویژه و امور تعزیرات سازمان حمایت بیان داشت : توسط بازرسان سازمانهای صنعت، معدن و تجارت سراسر کشور به منظور مقابله با هر گونه احتکار احتمالی کالا در اردیبهشت ماه امسال بیش از ۳۴ هزار بازرسی از انبارها و مراکز نگهداری کالا انجام شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان ؛ دکتر سید مجتبی سجادی مدیر کل بازرسی ویژه و امور تعزیرات سازمان حمایت، با اشاره به اقدامات انجام شده این سازمان در بازرسی از انبارها طی اردیبهشت ماه سال جاری اظهار داشت: بر این اساس در این بازه زمانی ، تعداد 34 هزار و 246 مورد بازرسي از واحدهای انبار، و مراکز نگهداری کالاها توسط بازرسان سازمانهای صنعت، معدن و تجارت سراسر کشور صورت گرفته است که منجر به تشکیل 4 هزار و 491 فقره پرونده برای واحدهای متخلف گردیده است.


سجادی اعلام کرد : کالاهای مکشوفه شامل کالاهای اساسی از جمله برنج ، چای ، روغن نباتی، شکر ، تخم مرغ ، ، انواع شوینده ، لوازم خانگی کاغذو. ...  به ارزش بیش  از 135هزار و 44 میلیارد ریال است.


این در حالیست که براساس آمار ثبت شده از فعالیت بازرسان استانهای سراسر کشور از ابتدای سال جاری تاکنون، جمعاً بالغ بر 66 هزار و 467مورد بازرسی از انبارها و مراکز نگهداری کالا صورت گرفته که منتج به تشکیل 9 هزار و 89 فقره پرونده تخلف به ارزش بیش از 137 هزارو 460 میلیارد ریال  شده است. 


وی تصریح کرد: هموطنان کمافی السابق می توانند از طریق شماره تلفن 124 یا سامانه دریافت و رسیدگی به شکایات این سازمان در سراسر کشور، تخلفات اقتصادی را منعکس نمایند تا براساس قانون برخورد بازدارنده با متخلفان انجام پذیرد.
 

کد خبر 1187935

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha