جمع خوانی زیبای کاروان نور حج تمتع ۱۴۰۱ در صحن مسجدالنبی

کاروان نور حج تمتع ۱۴۰۱، گروهی است که به اجراي برنامه‌های قرآنی در بعثه، کاروان‌ها، همایش‌ها و جلسات و نیز ایجاد فضای معنوی و قرآنی در جهت تقویت معنویت حجاج مي پردازد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی حج، کاروان نور حج تمتع 1401، گروهی است که به اجراي برنامه‌های قرآنی در بعثه، کاروان‌ها، همایش‌ها و جلسات و نیز ایجاد فضای معنوی و قرآنی در جهت تقویت معنویت حجاج مي پردازد.

دوشنبه شب اعضای این گروه در صحن مسجدالنبی(ص) به جمع‌خوانی اسماءالحسنای الهی پرداختند که با استقبال زائران حرم پیامبر(ص) و مسجدالنبی(ص) مواجه شد.

بنابر گزارش، در حج تمتع سال 1401، بیست نفر شامل استادان و قاریان ممتاز، یک حافظ و یک گروه تواشیح به حج ابراهیمی اعزام شده اند و در حال اجرای برنامه‌های قرآنی در جمع حجاج ایرانی و حاجیان سایر کشور‌ها هستند. افراد اعزام‌شده متشکل از ۱۴ قاری، ۱ حافظ و ۵ نفر از اعضای گروه تواشیح مصباح هستند که از شهر آبادان به این سفر مشرف شده‌اند.

قاسم مقدمی از خوزستان، مسعود نوری از تهران، سیدحمیدرضا مقدسی از قم، هادی موحدامین از تهران، امیرحسین رحمتی از گلستان، علیرضا بیژنی از خراسان رضوی، مجتبی پرویزی از تهران، مهدی کرمی از زنجان، مهدی سعادتی‌کیا از لرستان، حمید حق‌طلب از خراسان رضوی، علیرضا مکاری از اصفهان، سیدمحمد طا‌هایی از مازندران، یوسف جعفرزاده از هرمزگان، رضا گلشاهی از خراسان رضوی(حافظ کل قرآن) و گروه تواشیح مصباح‌الهدی متشکل از عدنان مؤمنین، رسول مظفری وانانی، امین میمندی، احسان سوری‌دمقی و سیدمحمد هاشمی از خوزستان افراد تشکیل‌دهنده این گروه هستند.

کد خبر 1187980

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha