اعلام برنامه های هفته تبلیغ و اطلاع رسانی دینی/ تبلیغ باید تبدیل به فکر و مطالبه عمومی شود

حجت الاسلام گرزین برنامه های سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی و هفته تبلیغ و اطلاع رسانی دینی در گلستان را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، حجت الاسلام«عباسعلی گرزین» امروز (سه شنبه ٣١ خرداد) در نشست خبری با اصحاب رسانه استان که به مناسبت سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد، گفت: وظیفه سازمان تبلیغات اسلامی، پر کردن خلایی است که دیگر مجموعه ها نمی توانند این نقش را پر کنند.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان افزود: سازمان تبلیغات اسلامی یکی از مهمترین مجموعه هایی است که نقش ویژه و موثر در این زمینه دارد.

 

وی با اشاره به نقش رسانه ها در تبلیغ دین، گفت: رسانه ها به عنوان چهره های نخبه اطلاع رسانی به دنبال کشف واقعیت ها هستند و در مواقع حساس همیشه در میدان حضور دارند تا با انعکاس آن به جامعه، مدیران جامعه بتوانند تصمیم درستی بگیرند.

 

حجت الاسلام گرزین با اشاره به جنگ تبلیغاتی و رسالت سازمان تبلیغات در این جنگ، افزود: رویکرد سازمان تبلیغات در دوره جدید مدیریت، گفتمان سازی و مردمی شدن تبلیغ است.
‌وی تاکید کرد: باید سعی شود تبلیغ تبدیل به فکر و مطالبه عمومی شود.

 

وی با اشاره به برنامه های هفته تبلیغ و اطلاع رسانی دینی، گفت: مهمترین برنامه امسال برپایی نمایشگاه «روایتی از نهضت اسلامی گلستان» است که با ارائه خدمات سازمان تبلیغات در بخش های مختلف برگزار می شود.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان افزود: تجلیل از مبلغان دینی و اطلاع رسانی، پیشکسوتان خانم در امر تبلیغ، تجلیل از فعالان عرصه فرهنگ و تبلیغ، دیدار با نماینده ولی فقیه در گلستان، استاندار گلستان و نمایندگان مجلس، نشست با گروه های تبلیغی و جهادی با هدف استفاده از ظرفیت آنها در جهاد تبیبن، گردهمایی ویژه مبلغین و سرکشی از خانواده شهدا از برنامه های اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان در این هفته است.

 

 

 

کد خبر 1187996

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha