کلینیک تخصصی فرق و مذاهب دراستان سمنان راه اندازی شد

حجت الاسلام عبدالهی از راه اندازی کلینیک تخصصی فرق و مذاهب، دراستان سمنان خبردادوگفت: این کلینیک همزمان با هفته تبلیغ دینی با محوریت ارائه مشاوره به خانواده‌های هم استانی آغاز به کارکرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان، حجت الاسلام «عباس عبدالهی» در نشست مسئولان تبلیغات اسلامی استان سمنان با نماینده ولی فقیه در این استان ، ضمن تشریح برنامه‌های هفته تبلیغ و اطلاع رسانی دینی، از این هفته به عنوان بهترین فرصت برای معرفی سازمان و فعالیت های فرهنگی آن یاد کرد.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان با اشاره به اینکه هر روز از هفته تبلیغ با یک مأموریت از سازمان تبلیغات اسلامی نامگذاری شده است، اظهارکرد: برنامه‌های هفته تبلیغ بر طبق نامگذاری ایام هفته در هشت شهرستان استان سمنان با حضور مبلغان، تشکل‌های دینی و مذهبی و مردم و روحانیان برگزار شد.

 

وی تقدیر از قرآنیان استان سمنان را از بخش‌های برنامه‌های هفته تبلیغی در سراسر استان سمنان اعلام کردوافزود: یکی از ابتکاراتی که در چهارمین دوره تجلیل از قرآنیان استان سمنان صورت گرفت افزوده شدن بخش جوانان یا امیدهای قرآنی استان سمنان، بانوان و همچنین بخش معلمان تفسیر قرآن کریم بود تا بتوانیم دایره بیشتری از فعالان قرآنی سراسر استان را تقدیر کنیم.

 

حجت الاسلام عبدالهی با تأکید براینکه با توجه به مسئله بهائیت، تصوف و یمانی و دیگر فرقه‌ها نیز نیاز به یک اقدام بود ادامه داد: این موضوع  در نهایت به ابتکار کلینیک فرق و مذاهب سمنان بدل شد.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان ضرورت ایجاد چنین مرکزی هم مقابله با نحله ها و در واقع مشاوره در زمینه فرق و مذاهب بود تا خانواده‌ها بتوانند از آن بهره مند شوند لذا افتتاح کلینیک مذاهب از دیگر اقدامات هفته تبلیغ دینی در استان سمنان محسوب می‌شود.

کد خبر 1188124

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha