حضور حدود ۷۰ درصدی شرکت های دانش بنیان فارس در نخستین نمایشگاه «تولید ایرانی، دانش بنیان»

فرهادی گفت: نخستین نمایشگاه «تولید ایرانی، دانش بنیان» در شیراز با حضور بیش از ۲۰۰ شرکت دانش بنیان و تولیدی فعالیت خود را آغاز کرده است و حدود ۷۰ درصد شرکت های دانش بنیان استان فارس در این نمایشگاه حضور دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «علی فرهادی»، امروز (سه شنبه 31 خرداد) در مراسم افتتاح نخستین نمایشگاه «تولید ایرانی، دانش بنیان» در شیراز گفت: نخستین نمایشگاه «تولید ایرانی، دانش بنیان» در شیراز با حضور بیش از 200 شرکت دانش بنیان و تولیدی فعالیت خود را آغاز کرده است و حدود 70 درصد شرکت های دانش بنیان استان فارس در این نمایشگاه حضور دارند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس افزود: این نمایشگاه در نهادینه شدن نگرش علمی بر فرهنگ جامعه نقش موثری دارد و حضور بیش از 200 شرکت دانش بنیان و تولیدی در این رویداد فرصت بسیار مناسبی برای با تبادل دانش و تجربه و رقم خوردن آینده درخشان برای اقتصاد استان فارس و کشور است.

وی اضافه کرد: اقتصاد دانش محور، اقتصادی است که در آن خلق دانش و استفاده و بهره برداری از آ، در ایجاد ثروت، رشد و توسعه اقتصادی نقش اصلی را ایفا می کند و این نمایشگاه تخصصی در این حوزه اهمیت فراوانی دارد.

فرهادی تاکید کرد: تحقق شعار سال از اولویت های شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس است و اکنون فرصتی را برای حضور فعالان اقتصادی و صنعتی و تولیدکنندگان برتر با محوریت و حضور شرکت های دانش بنیان فراهم کرده ایم.

وی اعلام کرد: این نمایشگاه تا 3 تیر برپا خواهد بود و در کنار برگزاری آن، سومین نمایشگاه تخصصی آموزش، فناوری های نوین آمورشی، خدمات و صنایع وابسته نیز با حضور بیش از حدود 50 شرکت کننده در سالن «ملاصدرا» مجموعه نمایشگاه های بین المللی فارس در حال برگزاری است.

فرهادی گفت: علاقمندان از ساعت 17 تا 22 می توانند برای بازدید به نمایشگاه بین المللی فارس در شهرک «گلستان» مراجعه کنند و بلیط بازدید رایگان بازدید نیز با مراجعه به سایت www.farsfair.ir قابل دریافت است.

کد خبر 1188167

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha