دوره های پیشگیری از مواد مخدر در خانه های سلامت اجتماعی و بوستان های شهر برپا می شود

علیمردانی با اعلام خبر آموزش دوره های پیشگیری از مواد مخدر در خانه های سلامت اجتماعی و بوستان های شهر گفت: طرح آموزش دوره های پیشگیری از موادمخدر با هدف کاهش آسیب اجتماعی اعتیاد برپا می گردد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « علیمردانی» در جریان اعلام خبر آموزش دوره های پیشگیری از مواد مخدر در خانه های سلامت اجتماعی و بوستان های شهر گفت: طرح آموزش دوره های پیشگیری از موادمخدر با هدف کاهش آسیب اجتماعی اعتیاد برپا می گردد. 

 

معاون اجتماعی سازمان فرهنگی شهرداری کرج افزود: یکی از مهمترین مشکلات اجتماعی در زمینه آسیب های اجتماعی موضوع اعتیاد است، امری که گریبان بسیاری از خانواده ها را گرفته است. 

 

وی با اشاره به اهمیت برپایی این دوره های به مناسبت هفته ملی مبارزه با مواد مخدر ادامه داد: این دوره های آموزشی با حضور کارشناسان آشنا به مباحث اعتیاد و درمان مصرف مواد مخدر برگزار می شود. 

 

معاون اجتماعی سازمان فرهنگی شهرداری کرج خاطرنشان کرد: این دوره های آموزشی رایگان و با هدف ارتقاء میزان مسئولیت اجتماعی با هدف پیشگیری از آسیب های اجتماعی با محوریت سازمان فرهنگی شهرداری کرج در نظر گرفته شده است. 

 

گفتنی است، پارک گل نرگش، فرهنگسرای مدافع حرم، پارک ورزشی کیانمهر، پارک فاتح، فرهنگسرای غدیر، فرهنگسرای مهر، فرهنگسرای شاهد از جمله بوستان هایی است که میزبان این دوره های آموزشی است. 

 

 

کد خبر 1188196

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha