دشمنان با تهاجم فرهنگی، حریم خانواده را هدف قرار داده اند

وکیلی با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگی عفاف و حجاب در جامعه گفت: دشمنان با تهاجم فرهنگی، حریم خانواده را هدف قرار داده اند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، «ملیحه وکیلی»، سرپرست حوزه علمیه خواهران استان مرکزی در نشست تشکیل هسته علمی کارگروه عفاف و حجاب که با همکاری گروه بانو مجتهده امین، در مدیریت حوزه علمیه خواهران استان مرکزی برگزار شد، گفت: ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه از اهمیت ویژه ای برخوردار است و این مهم باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

 

سرپرست حوزه علمیه خواهران استان مرکزی با اشاره به اینکه مسأله حجاب تنها بحث پوشش نیست، افزود: حجاب جزء ذات بشریت است و این مهم فقط مختص بانوان نیست.

 

این مقام مسئول در ادامه به توطئه ها و شبیخون فرهنگی دشمنان اشاره کرد و ادامه داد: در حال حاضر دشمنان با تهاجم فرهنگی، حریم خانواده را هدف قرار داده اند .

 

وی ادامه داد: وقتی موج بی حجابی گسترش می یابد انگیزه بی دینی در جامعه رواج می یابد و رقابت راه می افتد .

 

وکیلی با اشاره به سرگرمی های بسیار زیادی که برای خانواده ها فراهم شده ادامه داد: این سرگرمی ها باعث توقف رشد جمعیت در کشور ما شده است که باید این مساله در حوزه عفاف و حجاب مورد بررسی قرار بگیرد .

 

سرپرست حوزه علمیه خواهران استان مرکزی هدف از تشکیل کارگروه عفاف و حجاب را ترویج زیست عفیفانه دانست و بیان کرد: باید به دنبال عملیاتی کردن طرح های عفاف و حجاب باشیم .

 

لازم به ذکر است، محل هسته علمی بانو مجتهده امین در مدیریت حوزه علمیه خواهران استان مرکزی می باشد که متشکل از ۴۰ نفر از اساتید حوزه و دانشگاه است.

کد خبر 1188347

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha