قوه قضائیه طی یک دو دهه اخیر اقدامات بنیادی و اساسی  انجام داده است

داراب خانیبا بیان اینکه چابک سازی قوه قضائیه از نتایج سند تحول قضایی است، گفت: قوه قضائیه طی یک دو دهه اخیر اقدامات بنیادی و اساسی را در همه زمینه‌ها از جمله ارتقای دانش و مهارت همکاران قضائی و اداری انجام داده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان، جعفر داراب خانی معاون قضایی حوزه ریاست و رئیس کل دادگستری استان تهران در برنامه «صبح و گفتگو» رادیو گفت وگو با بیان اینکه قوه قضائیه طی یک دو دهه اخیر اقدامات بنیادی و اساسی را در همه زمینه‌ها از جمله ارتقای دانش و مهارت همکاران قضائی و اداری انجام داده است، گفت: ارائه آموزش‌های متعدد در بدو خدمت و ضمن خدمت مشوق خوبی برای گرایش تعداد کثیری از همکاران ما و بخش اداری قوه قضائیه به سمت و سوی تحصیلات تکمیلی است.

 

داراب خانی با بیان اینکه علاوه بر دانشگاه علوم قضایی مراکز آموزشی متعددی هم در سطح کشور از جمله تهران دایر شده است، گفت: این مراکز دایر شده تا معلومات و دانش روز توسط افراد باتجربه و اساتید و سرمایه‌های نظام به همکاران قضایی با زبان کارشناسانه و ساده منتقل شود.

 

معاون قضایی حوزه ریاست و رئیس کل دادگستری استان تهران با اشاره به اینکه سند تحول قضایی پس از تأیید تنفیذ از سوی مقام معظم رهبری در قوه قضائیه اجرایی شد بیان کرد: بخشی از قوه قضائیه و دادگستری و بخشی از نیروهای ستاد و محاکم در راستای کاهش زمان رسیدگی به پروانه‌ها چابک سازی شدند. خیلی از چارت‌های سازمانی و جایگاه‌ها نیز در قوه قضائیه به همین جهت در سال‌های اخیر تغییراتی کرد که در جهت ارتقای عملکردی بوده و دادگستری هم از این قاعده مستثنا نبود.

کد خبر 1188390

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha