دیدار و گفتگو معاون خدمات شهری شهرداری زاهدان با مشاور شهردار در امور اجتماعی

معاون خدمات شهری شهرداری زاهدان با مشاور شهردار در امور اجتماعی دیدار و گفتگو داشت.

به گزارش  خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان صبح امروز، محمدرضا مقدم معاون خدمات شهری شهرداری زاهدان با شراره شهنوازی مشاور شهردار در امور اجتماعی پیرامون پروژه آموزش شهروندی دیدار و گفتگو نمودند.


محمدرضا مقدم هدف از این دیدار را ارائه راهکارهای مناسب در راستای آموزش شهروندی و در جهت بهبود وضعیت خدمات شهری عنوان نمودند.

 

وی آموزش شهروندی را رکن اساسی توسعه پایدار شهری دانست و گفت: پروژه آموزش شهروندی بایستی ساختاری و اصولی اجرا گردد تا شاهد پیشرفت در این خصوص باشیم.

 

معاون خدمات شهری شهرداری زاهدان مشارکت همه جانبه مردم با برنامه‌ریزی مدون و تشکیل کمیته آموزش شهروندی میتوان به اهداف متعالی در این پروژه رسید.

 

شراره شهنوازی مشاور شهردار در امور اجتماعی نیز در این دیدار آموزش شهروندی را حلقه ی گمشده مدیریت شهری دانست و خاطر نشان کرد: آموزش شهروندی حلقه گمشده مدیریت شهری می‌باشد، می بایست در تمامی موضوعات مجموعه شهری این مهم را به عنوان یک ضرورت اجتناب ناپذیر در نظر گرفت تا از هدر‌ رفت هزینه‌ها به نحوه قابل توجهی جلوگیری گردد.

 

وی ارتباط موثر با شهروندان با هدف جلب مشارکتهای اجتماعی، استفاده از ظرفیت امامان جمعه و جماعت، مساجد، معتمدین محلی، شورای اجتماعی محلات، دفاتر تسهیلگری، شبکه‌های اجتماعی، تبلیغات محیطی، تشکیل گروههای مردمی در محلات و فراهم نمودن زیرساختهای لازم را از جمله مهمترین راهکارهای مناسب جهت پیشبرد این پروژه عنوان نمود.

 

مشاور شهردار زاهدان در امور اجتماعی همکاری دستگاههای متولی را در پروژه آموزش شهروندی مهم ارزیابی نمود و بیان گفت: می‌طلبد سایر دستگاههای متولی چون آب و فاضلاب، بهداشت و محیط زیست و... در راستای اجرای بهینه و مطلوب پروژه  اموزش شهروندی با مجموعه شهری هم راستا و همکاری لازم را داشته باشند.

کد خبر 1188463

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha