طرح نشاط معنوی در بقاع متبرکه استان کرمانشاه اجرا می شود

حجت الاسلام صالحی،گفت: با توجه به فرا رسیدن فصل تابستان و با هدف پر کردن اوقات فراغت کودکان و نوجوانان ، طرح نشاط معنوی در۱۵ بقاع متبرکه و شاخص استان کرمانشاه برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام محمد صالحی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه با اشاره به اجرای طرح اوقات فراغت در بقاع متبرکه استان ،گفت :با فرا رسیدن تعطیلات تابستانی، طرح تابستانی نشاط معنوی در بقاع متبرکه و مساجد این استان برگزار می‌شود.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه ،افزود:استفاده از ظرفیت طرح اوقات فراغت دانش‌آموزان در تعطیلات تابستانی با هدف تقویت بنیه اعتقادی و دینی و سوق دادن نسل جوان به فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی در آستان مقدس امامزادگان(ع) و بقاع متبرکه از اهم اهداف اجرای طرح نشاط معنوی است.

 

وی با اشاره به اینکه  این طرح در راستای اجرای برنامه‌های مصوب سازمان اوقاف و با هدف پرکردن اوقات فراغت دانش‌آموزان در مقاطع مختلف سنی برگزار می‌شود، تصریح کرد: این کلاس ها شامل کلاس‌های آموزش روخوانی، روانخوانی و حفظ قرآن‌کریم، نقاشی، احکام و برگزاری برنامه‌های اردویی و تفریحی  ،خیاطی ، نویسندگی، عروسک سازی ، قالی و گلیم بافی،  نویسندگی ، آموزش رایانه  و تجلیل از برترین‌های طرح نشاط معنوی در کرمانشاه خواهد بود و مخاطبین این طرح دانش‌آموزان رده سنی ۸ تا ۱۸ سال هستند.

 

حجت الاسلام صالحی تصریح کرد: طرح اوقات فراغت با همکاری مراکز افق و مبلغین و با هدف بهره‌گیری از فضای معنوی بقاع متبرکه و در سطح امامزادگان و بقاع متبرکه در سطح استان و در ۱۵ بقعه متبرکه کرمانشاه اجرا خواهد شد.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه ،اظهار کرد: این طرح از  ابتدای تیرماه تا ششم مرداد ماه  آغاز و در صورتی که در  هر کدام از بقاع متبرکه که امکان ادامه طرح وجود داشته باشد ، این طرح تا پایان مرداد ماه ادامه خواهد داشت .
 

کد خبر 1188486

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha