خراسان شمالی میزبان رییس جمهوری می شود

«سید ابراهیم رئیسی» رییس جمهور کشورمان امروز پنج شنبه (دوم تیرماه) در بیست و ششمین سفر استانی، در سفری یک روزه به همراه وزرا و معاونان، مهمان مردم خراسان شمالی است.

به‌گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد، صبح امروز (دوم تیرماه) استان خراسان شمالی میزبان رییس جمهوری می شود و «سید ابراهیم رئیسی» رییس جمهور کشورمان در بیست و ششمین سفر استانی، در سفری یک روزه به همراه وزرا و معاونان، مهمان مردم خراسان شمالی است.

 

رئیس جمهوری در این سفر یک روزه بازدید از بخش های مختلف عمرانی و اقتصادی، دیدار و نشست با اقشار مردم، رایزنی و تبادل نظر با نخبگان، شرکت در شورای اداری استان و حضور در نشست خبری را در دستور کار خود دارد.

 

همزمان با این سفر، ۱۳ وزیر و نمایندگان تام الاختیار رییس جمهوری نیز در شهرستان های مختلف حضور خواهند یافت و به بررسی مسائل و مشکلات شهرستان ها می پردازند.

 

بر این اساس؛ «دکتر عین الهی» وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در شهرستان راز و جرگلان، «مهندس محرابیان» وزیر نیرو در شهرستان های شیروان و فاروج، «دکتر زاهدی وفا» سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در شهرستان اسفراین، «دکتر سلاجقه» معاون رئیس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست در شهرستان های گرمه و جاجرم و «دکتر ساداتی نژاد» وزیر جهاد کشاورزی در شهرستان مانه و سملقان حضور یافته و علاوه بر شرکت در شورای اداری به بررسی مسائل و مشکلات شهرستان ها و دیدار چهره به چهره با مردم خواهند پرداخت.

 

همچنین در این سفر «مهندس قاسمی» وزیر راه و شهرسازی، «دکتر خزعلی» معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده، «حجت الاسلام والمسلمین تقوی» عضو شورای هماهنگی ارتباطات با حوزه روحانیت، «حجت الاسلام والمسلمین حاجی ابوالقاسم دولابی» عضو شورای هماهنگی ارتباطات با حوزه و روحانیت با حضور در سطح استان به بررسی مطالبات و مسائل حوزه تخصصی استان خواهند پرداخت.

 

همچنین «دکتر اسماعیلی» رییس دفتر رییس جمهور، «دکتر میر کاظمی» معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور و «دکتر مرتضوی» معاون اجرایی و سرپرست نهاد ریاست جمهوری در بازدیدها، دیدارها و جلسات همراه رییس جمهوری خواهند بود.

 

گفتنی است، رفع مشکلات معیشتی و ایجاد اشتغال پایدار، مهم ترین مطالبات مردمی از رییس جمهوری است.

کد خبر 1188606

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha