همه جوانان کشور علاقه‌مند به فرهنگ دفاع مقدس هستند

عباسی با بیان اینکه همه جوانان کشور علاقه‌مند به دفاع مقدس و شهدای عزیز هستند، گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت راهگشای بسیاری از مشکلات جامعه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، امیر دریادار دوم «رضا عباسی» در دیدار با مسئولان اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان، با تاکید بر ضرورت انجام کار‌های فاخر، ماندگار و تاثیرگذار در جامعه، در خصوص ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، اظهار داشت: جوانان و نوجوانان از مهم‌ترین مخاطبان برنامه‌های فرهنگی و ارزشی هستند؛ بنابراین لازم است محتوای این برنامه‌ها غنی و موثر باشد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی، با بیان اینکه همه جوانان کشور علاقه‌مند به دفاع مقدس و شهدای عزیز هستند، گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت راهگشای بسیاری از مشکلات جامعه و عامل مهمی برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی است.

وی تاکید کرد: با تمامی توان موضوع ترویج و اشاعه فرهنگ غنی دوران دفاع مقدس و روحیه ایثار و شهادت را دنبال می‌کنیم و آماده‌ایم ایده‌ها و ابتکارات جوانان را در این راه اجرایی کنیم.

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان آذربایجان شرقی نیز در این دیدار، ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌ها و اقدامات این نهاد، از همکاری‌ها و مساعدت‌های اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قدردانی کرد.

کد خبر 1188680

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha