اجرای ۴۵ برنامه همزمان با جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان در شهرستان های همدان

رمضانی گفت: همزمان با بیست و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان ۴۵ برنامه در شهرستان های استان همدان برگزار می شود.

«نصر الله رمضانی انوری»، رئیس کمیته امور شهرستان های  بیست و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: شناسایی گروه‌های نمایش کودک و نوجوان شهرستان، ‌تدوین جدول برنامه‌های شهرستانی جشنواره، پیگیری جهت عقد قرارداد و اجرای برنامه های مختلف کودک و نوجوان از جمله نمایش در کلیه شهرستان‌ها از برخی وظایف این کمیته است.

 

وی افزود: نطارت بر حسن اجرای برنامه‌های مصوب شده شهرستانها با نظارت های مطلوب، پیگیری امور تبلیغات و روابط عمومی برای اجرا در شهرستان‌ها، تشکیل جلسه هماهنگی با روسای ادارات یا نمایندگان تام الاختیار آن در جشنواره برای هماهنگی و پیگیری امور از دیگر وظایف این کمیته است.

 

رمضانی با بیان اینکه در همه شهرستان ها مراسم افتتاحیه جشنواره بین المللی تئاتر کودک وجود دارد ، اظهار داشت: در هر شهرستان همزمان با جشنواره تئاتر کودک و نوجوان در روزهای 4 و 6 جشنواره 4 اجرای تئاتر وجود دارد.

 


وی با بیان اینکه در روستاها و مناطق حاشیه شهر نیز نمایش  اجرا می شود، گفت:  تریلر سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان  نیز برای ایجاد شادی و نشاط کودکان در شهرستان ها وجود دارد.

 

رئیس کمیته امور شهرستان ها با بیان اینکه جشنواره در سال 1370 با نام جشنواره امید با 5 گروه نمایشی در استان همدان شروع به فعالیت کرد، اظهار داشت: اکنون جشنواره با 74 گروه نمایشی در استان همدان یکی از پرمخاطب ترین جشنواره ها است.

 

بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان، با هدف تقویت مهارت، رشد آگاهی و اعتماد به نفس فرزندان ایران زمین از طریق نمایش، یکم تا ششم تیرماه به دبیری‌امیر مشهدی عباس با شعار «تئاتر، پرواز پروانه‌های خیال» در شهر تاریخی همدان برگزار می‌شود


 

 

کد خبر 1188716

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha