برگزاری آئین عطرافشانی گلزار شهدا توسط اعضای شورای قضایی استان کهگیلویه و بویراحمد

رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد در آئین گلباران شهدای یاسوج گفت: امیدواریم بتوانیم خط سرخ شهادت و فرهنگ عاشورا را دنبال کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد و اعضای شورای قضایی استان و کارکنان ادارات و سازمان های تابعه قوه قضائیه به مناسبت هفته قوه قضائیه، با آرمان های شهداء در گلستان شهدای یاسوج بیعت کردند. 

حسن نگین تاجی گفت: همه ما مسئولان وامدار مادران شهدای والامقام هستیم که در دامان خود شهدای انقلاب اسلامی را پروراندند که با اخلاص و صداقت در راه خدمت و دفاع از این سرزمین جان خود را فدا کردند.  

رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: کارکنان دستگاه قضایی استان کهگیلویه و بویراحمد با ادای احترام به مقام شامخ شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، اعلام می دارند با جان و دل از دستاوردهای خون شهداء صیانت کرده و ادامه دهنده‌ راه آنان هستند. 

 

رئیس ستاد بزرگداشت هفته قوه‌ قضائیه در استان افزود: خدمات ارزشمند شهدای گرانقدر و ایثارگران انقلاب اسلامی که زمینه‌های اعتلاء و ارتقای روزافزون و پرشتاب جایگاه ایران عزیز را رقم زده اند در حافظه تاریخی مردم شریف به یادگار خواهد ماند.

نگین تاجی گفت: در این آئین، علاوه بر غبارروبی قبور شهیدان در گلزار شهدای یاسوج با اهداء شاخه گل و عطرافشانی مقام شهید هنرمند استان، که از رزمندگان دوران دفاع مقدس بود، نیز گرامی داشته شد. 


رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم خط سرخ شهادت و فرهنگ عاشورا را دنبال کنیم و از روح بلند شهداء و امام شهداء مدد می جوییم که به ما کمک کنند تا در این مسیر  ثابت قدم بوده و بتوانیم محکم و استوار در مسیر آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی و امام عظیم الشأن و رهبر معظم انقلاب، قدم‌های مثبتی برداریم.


در پایان شرکت کنندگان در آئین و مراسم غبار روبی، عطرافشانی و گلباران گلزار مطهر شهدا ضمن زیارت، قرائت فاتحه و غبار روبی مزار شهدا با قرائت فاتحه، یاد و خاطره شهیدان سرافراز انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشتند.


دکتر نگین تاجی رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد در آیین گلباران شهدای یاسوج به مناسبت هفته ی قوه ی قضائیه : امیدواریم بتوانیم خط سرخ شهادت و فرهنگ عاشورا را دنبال کنیم

 
 
کد خبر 1188721

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha